Ja nie wiem po co zmieniać olej co 10kkm jeśli się na LPG jeździ. Olej się zużywa wolniej przy LPG i spokojnie można robić wymiany normalnie co 15kkm jak zaleca producent. Również nie widzę potrzeby częstszej wymiany filtra powietrza. Co do tego czy sekwencja czy II generacja, to moim zdaniem (użytkuję II generację) WARTO zapłacić więcej za sekwencję. Rzadziej wymaga ingerencji gazownika, pracuje lepiej i bardzie stabilnie, trudniej jest zajechać silnik przez to że się rozreguluje - słowem mniej kłopotów z nią. Drugą zaletą sekwencji, czyli IV generacji, a nie jak ktoś wcześniej napisał, że III jest to, że silnik mniej pali i po 20kkm zwróci się koszt, podobnie jak w przypadku II generacji. Jak ktoś nie ma gotówki, lepiej wziąć na raty niż pakować do silnika z wtryskiem coś, co cofa technologię do epoki gaźnikowej z regulacją na śrubkę (taka będzie pseudo II generacja za 1400zł).
PS. W dziale Ford Garage (
viewforum.php?f=100) jest poddział LPG (
viewforum.php?f=22), gdzie dowiesz się znacznie więcej o tym paliwie i fordach na nim jeżdżących.