View Single Post
Stary 18-04-2008, 17:13   #101
Kimura
ford::specialist
 
Avatar Kimura
 
Zarejestrowany: 26-01-2008
Skąd: Łódź-Dąbrowa
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8 16V + Diego G3 + TAP-01
Rocznik: 1999
Postów: 696
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Struna, wczoraj byłem u Stefanowskiego w NAGAZ i tam zapytałem o tą "sprężynę", facet powiedział że to sprężyna do wyregulowania stopnia rozprężenia I stopnia, by było właśnie 0.8 bar. Ja u siebie jak rozkręcałem parownik to ta sprężyna nie była do końca dokręcona ale też nie była zabezpieczona przed "rozregulowaniem się".
Nie mogę nie zakładać tej sprężyny ale też nie wiem dokładnie na jaką "głębokość" dokręcić ją.

Ktoś już może regenerował parownik Landi Renzo to zapraszam do mojego tematu.

edit:

Powiedzcie mi proszę czemu brzy blosie jak przyspieszam to mieszanka idzie ostro w "bogatą" a jak utrzymuję równe obroty to mam lekko ubogą? Czy to wina zużytych membran w parowniku?
Dodam że na PB zachowuje się podobnie, ale po "wzbogaceniu" następuje unormowanie (przy ciągłym przyspieszaniu na jednym biegu).
__________________
Nic nie jest na tyle dobre by nie można było tego ulepszyć....
Kimura jest offline   Odpowiedź z Cytatem