Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.
trochę ci się pomyliło, auto kupiłem z instalacją, tylko pytałem się o przerobienie na sekwencję. Zdecydowałem się na blosa ze względu na brak funduszy.
Jeśli chodzi o lambdę to podejrzewam jej uszkodzenie lub uszkodzenie wskaźnika.
Co do wilgotności to po prostu przyszło mi to na myśl ponieważ przed regeneracją reduktora sonda (wskaźnik) działała OK, może przez wilgotność wskaźnik zgłupiał, popsuł się, w końcu siedzi tam jakiś procesor na który wilgotność ma pewien wpływ.
Ale Twoja uwaga też mnie zastanowiła, może styki na złączu lambdy skorodowały jak mi trochę płynu chłodniczego wyciekło przy zdejmowaniu reduktora ( jest on centralnie nad kablami od sondy).
Poza tym po twoim "rozchachanym" obrazku i tekście "nie myśleć - też radość" sądzę że jesteś bardzo "radosny".
__________________
Nic nie jest na tyle dobre by nie można było tego ulepszyć....
|