Cytat:
|
Napisał kokoSpoko
no właśnie angielski ok rozumiem ale germański leży Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Cytat:
"cornelius11@wp.pl" do topcar9
Hallo, ich habe interesse an diesem Auto: Audi A4 Avant 1,9TDI für 4879? (ANR 20123). Mich interiessiert, warum ist das Auto so billig? Stimmt da was nicht oder ist da was kaputt? Wie lange ist HU und AU gültig? Ist es möglich, das Auto zu besichtigen?
Gruß
|
"Witam, jestem zainteresowany samochodem Audi A4 Avant 1,9TDI za 4879?. Interesuje mnie dlaczego ten samochod jest taki tani? Nie pasuje cos w nim albo jest cos zepsute? Jak dlugo wazny jest przeglad techniczny? Jest mozliwosc zobaczenia tego samochodu?
Pozdrawiam"
HU -Hauptuntersuchung -przeglad techniczny
AU -Abgasuntersuchung -test spalin
Cytat:
"cornelius11@wp.pl" do Henery
Ich bin interessiert an diesem Auto, deswegen man muß paar fragen stellen, ohne gibts nicht. Ich wollte das Auto sehen, bitte geben Sie mir Ihre Telefonnummer oder Handynummer und Adresse, das ich das Auto besuchen und schauen kann ob alles einwanfrei funktioniert. Und wenn alles in ordnung ist, kaufe ich das Auto gleich.
Gruß
|
"Jestem zainteresowany tym samochodem, dlatego trzeba klika pytan postawic, bez tego nie da rady. Chcialbym ten samochod widziec, prosze dac mi Pana numer telefonu lub numer na komorke i adres, wtedy moglbym ten samochod zobaczyc i sprawdzic czy wszystko dziala bez problemu i jest w porzadku, wtedy kupie ten samochod od razu.
Pozdrawiam"
W ogole jakie bajki w jego odpowiedziach i gosc mieszkal w DE a na maile napisane po niemiecku odpisuje po angielsku, podejrzewam ze gdybym napisal po polsku tez bym odpowiedz dostal po angielsku, dobre :fcp2