View Single Post
Stary 24-04-2008, 11:05   #124
blue827
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-12-2007
Model: fiesta
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2011
Postów: 68
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Cytat:
Napisał Struna
blue827, a nie pomyślałeś może o tym, żeby na reduktorze puścić więcej gazu zamiast bez sensu kręcić blos-em ?

Przecież strojenie tego to kombinacja kilku czynników a nie tylko śruby na blosie.
faktycznie, jakoś zapomniałem o śrubce radełkowej na reduktorze (AT90E 140kW). Natomiast powinien być rozkręcony bo na początku ją wykręcałem na maksa aż gaz zaczął syczeć i chyba wkręciłem spowrotem tak ze 2 obroty, spróbuje teraz trochę wykręcić. Ale nie wydaje mi się że to reduktor, bo uboga mieszanka jest na jałowych i przy spokojnej jeździe, a podczas przyspieszania jest wzbogacenie więc reduktor musi mieć odpowiedni przepływ.

mikawajos możliwe że sonda lambda daje inne wyniki na benzynie i inne na gazie, i komp benzynowy wykrywa tą różnice i krzyczy te komunikaty. Możliwe też że to jest przyczyną złych wskazań na moim wskaźniku. Sonda jest niby dobra bo na benzynie odczyty są prawidłoe. Ale na gazie jakby było strasznie ubogo, tylko że ja teraz czuje podczas jazdy jakby nadmiar mocy, wydaje mi się że jeszcze bardziej wyrywa niż na benzynie po tym rozkręceniu blosa, a wg wskaznika jest za ubogo. No ale tak jak napisałem kupie nową sondę najpierw wtedy zaczne drążyć dalej.
blue827 jest offline   Odpowiedź z Cytatem