View Single Post
Stary 24-04-2008, 14:14   #126
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Cytat:
Napisał blue827
faktycznie, jakoś zapomniałem o śrubce radełkowej na reduktorze (AT90E 140kW). Natomiast powinien być rozkręcony bo na początku ją wykręcałem na maksa aż gaz zaczął syczeć i chyba wkręciłem spowrotem tak ze 2 obroty
no to jest kilka opcji, albo reduktor jest ogólnie za słaby do tego silnika ( ile to ma koni ? ) albo jest już stary i membrany są w miernym stanie i z tego powodu nie reaguje na regulacje, albo masz jakąś lewiznę na linii blos - silnik i wtedy możesz kręcić ile chcesz a mieszanka będzie słabo reagowac bo się nie będzie podnosić prawidłowo przepustnica blos-a. Jest również możliwe, że slit blos-a jest juz tak obklejony syfem z gazu, że przepustnica ma duże problemy z poruszaniem się i wtedy też mieszanka będzie do bani.

U siebie w silniku 2.9 24V6 195 KM miałem reduktor OMVL i nawet nie był na MAX rozkręcony żeby ten silnik zasilić. Rozkręcenie reduktora na max. nie jest takim do końca dobrym pomysłem, najczęściej są wtedy ogromne problemy z regulacją blos-a
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem