Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.
silnik ma 124kW a reduktor AT90E jest do 140kW więc powinien mieć zapas, natomiast tak jak pisałem nie odczuwam żadnego zdławienia na gazie, wręcz przeciwnie ma dużo mocy. Slit jest czysty bo wykręcałem ostatnio gdy sprawdzałem te oringi, ale sprawdze jeszcze jak chodzi przepustnica, tzn zdejme kolanka przy pracującym silniku.
Instalke mam od listopada 2007, więc reduktor powinien być dobry. To jak regulować ten reduktor? z tego co pamiętam to instrukcja do blosa mówiła aby rozkręcić reduktor aby szło maksymalnie gazu, a dopiero blos pobiera sobie tyle ile potrzebuje.
Zamówiłem sondę uniwersalną , więc pewnie w przyszłym tygodniu ją wymienię i zobacze jaki będzie efekt.
Odnośnie regulacji na hamowni to chyba nie filozofia ustawić silnik na maksymalną moc, im bogatsza mieszanka tym więcej mocy, tyle że spalanie będzie duże i w spalinach dużo CO itp. Ja na brak mocy nie narzekam, jedynie troche stres teraz mam jak cały czas widze że się czerwona dioda pali na ubogim polu wskaźnika.
Może na gazie powstają jakieś inne spaliny i sonda myśli że mieszanka jest uboga a w rzeczywistości tak nie jest? no ale pewnie nie, skoro wtryskowe instalki lpg bazują też na sondach lambda tych samych co benzyna.
czy warto od sondy do wskaźnika puścić ekranowany kabel? żeby wykluczyć zakłócenia.
|