View Single Post
Stary 08-06-2008, 18:54   #37
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie Re: Władca Pierścieni - wielopostowe dzieło o tuningu Fordów

Cytat:
Napisał radekbox

kto Ci takich bzdur naopowiadal :fcp2
oczywiscie, jesli na kazdym biegu bedziesz otwieral przepustnice na maxa to tak bedzie...
sam jezdzilem na niej ponad pol roku (teraz wsadzilem stara, bo mialem problemy przejsciowe z uboga mieszanka - pekniety kolektor i jezdzilem na WDSa ale za tydzien wsadzam z powrotem :fcp14 )
roznic w spalaniu - zadnych zauwazalnych
I tu cie zagne a dlaczego? otuz jeli posiadasz zamiast przeplywomierza MapSensor, to jak niby ma nie wzrosnac spalanie skoro po wstawieniu wiekszej przepustnicy maleje ci podcisnienie w kolektorze ssacym a co za tym idzie maleje cisnienie w MapSensorze i bedzie chlal i to sporo wiecej, i tego nie oszukasz.
Magik123 jest offline