View Single Post
Stary 08-07-2008, 11:40   #218
kaszpir007
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-07-2008
Postów: 50
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Cytat:
Napisał Struna
nie rozkręcaj reduktora na MAX, skręć go do połowy i wtedy ustawiaj blosem.
Wczoraj kombinowałem i skręcałem , skręcał i skreciłem go do zera ;-)

Niestety nie udało mi się uzyskać zubożonej mieszanki mimo tego. Miałem albo mieszankę optymlaną (dwie zielone diody na AFR) albo max ubogą.
Fakt po skręceniu reduktora AFR bardziej "oscylował" ...

Teraz mam tak ustawiony że jak jadę to cały czas świeci mi się zielona dioda lub 2 zielone diody lub czasami zapala się zółta dioda (wzbogacona mieszanka) , to samo na jałowych więc teoretycznie idealnie ...

jak puszcze pedał gazu to

Reduktor trochę skręciłem (nie wiem ile ale raczej sporo) i szczerze mówiąc nie widzę żadnej różnicy po skręceniu ...

Więc jaki sens jest skręcać ?

Czy skręcenie reduktora ma jakiś wpływ na mniejszą moc reduktora a co za tym idzie że samochód będzie gorzej jeździł no i na samo spalanie (ilość) LPG ?

Czy rozkręcony na MAX reduktor przy ustawieniu AFR aby była na nim lambda = 1 będzie spalał tyle samo LPG co skręcony do połowy reduktor i tak samo ustawiony blos aby była lambda = 1.

Pamiętam jak montowałem z kumplem BLOSa to musiałem BLOSa baaardzo skręcić inaczej mieszanka była baaaaardzo bogata. Po skręceniu reduktora nawet na MAX jest różnica ale jakiejś kolosalnej nie ma ...

Czy warto ustawić "fabryczne" ustawienia BLOSA i wtedy tak regulować samym reduktorem (zapewne skręcać) aby mieszanka była optymlana (L=1) czy nie ma się co przejmować mocno skreconym BLOSem ?
kaszpir007 jest offline   Odpowiedź z Cytatem