View Single Post
Stary 31-08-2008, 02:11   #38
DarekJ
ford::average
 
Avatar DarekJ
 
Zarejestrowany: 26-04-2008
Skąd: Białystok/Hajnówka
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 01/28/2003
Postów: 131
Domyślnie Re: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał Kapsel_lg
Cytat:
Napisał DarekJ
Zazwyczaj w wtryskiwaczach pada uszczelniacz który kosztuje około 150 zł ale ciezko go dostać szczególnie w oryginale.. - można go ponoć wymienić samemu...(oczywiscie jezeli posiada się jakaś tam wiedze na temat mechaniki samochodowej i odpowiednie narzędzia)
800 zł za wtrysk to jeszcze dobra cena, ale 1200 lub wiecej to juz przesada, samo urzadzenie do kodowania wtryskiwaczy mozna kupic na allegro za 399 zł, wiec ta cena ~6000 zł to naprawdę jakiś kosmos... - lepiej kupić drugi silnik po niskim przebiegu.

A co do regenerowanych to sprzedają po niecałe 600 zł po odesłaniu starych(allegro) - ale to raczej porządna regeneracja, wraz z gwarancją..
Generalnie to różne rzeczy we wtrysku padają :fcp2
Co do wymiany samemu to raczej potrzebny byłby zestaw naprawczy do kupienia za ok 2 tys. zł na allegro (zestaw jest zdaje się na 6 wtrysków).

Nie kupisz urządzenia do kodowania wtrysków w Fordzie za 400 zł. Fordy nie lubia nawet KTS one kochają WDS i Hertrige czyli oryginał z Ford/Delphi. Na innych kompach można niektóre rzeczy odczytać ale już programować to niestety nie.

600 za regenerowany to wg. mnie cena przesadzona bo za tyle można mieć oryginał prosto z magazynów Forda.
To fakt że padają różne, ale w 99% przypadkach jest to właśnie ten uszczelniacz/zaworek. A co do zestawu to nie jestem pewny, ale wydaje mi się że w zestaw wchodzi cały nowy środek czyli za te 2 tyś, masz teoretycznie 6 nowych wtrysków - tylko włożyć je w obudowę.. A co do robienie tego samemu, ja mówię tylko o tym samym uszczelniaczu, który jest wymieniany pewnie w każdym warsztacie bez autoryzacji delphi. Na forum jest jedna osoba która tego sama dokonała - niestety przejechala 1000 km i wrociła do starych uszczelniaczy, twierdząc że sprzedawane na allegro zamienniki są kiepskiej jakości..

Co do urządzenia to bym polemizował, to są ogólne standardy komunikacji z sterownikami, ludzie robią cuda. Przypominam, że to małpa tego nie wymyśliła, tylko człowiek...http://allegro.pl/item423172226_nowosc_ ... yskow.html - po za tym jakby to nie działało, to po co ktoś by to sprzedawał - ja nie ręczę za to, nie uzywałem i nie wiem, ale bym tak sceptycznie do tego nie podchodził.

oryginał prosto z magazynów forda ?? prędzej z serwisu delphi po regeneracji - nie oszukujmy się, gdyby nie skupowali przy zakupie nowych starych wtrysków - wszystko byłoby jasne, ale tak nie jest, po co im stare wtryski ??

Aha a co do próby przelewowej - to również nie jestem znawcą tematu, ale moim zdaniem bardziej liczy się różnica pomiędzy innymi wtryskiwaczami a nie ile dał jaki wtryskiwacz - bo praca silnika na zimnym czy na ciepłym jest inna, to samo tyczy się obciążenia - więc moim zdaniem nie można do konca stwierdzić ile ma być dokladnie na powrocie przy dobrych wtryskach, a ile to już lejące wtryski (wszystkie cztery) co do ml - chyba, że osoby to sprawdzające są tego świadome i przekonane ze 2ml to jest dobry wtrysk a 3ml to już zły.. - byle jaki głupi parametr, czujnik może sprawić że poda wiecej niepotrzebnie tego paliwa..
__________________
BIAŁOSTOCKI SPOT FCP! wiecej info : http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=64488
DarekJ jest offline   Odpowiedź z Cytatem