![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 18-02-2013
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 163 KM Powershift
Rocznik: 2011
Postów: 31
|
![]()
Witam, prosze o podpowiedz co moze byc powodem problemu z odpaleniem autka, nie ma tu znaczenia czy jest zimno czy cieplo, raz odpala szybciutko a nastepnym razem musze dosc dlugo pokrecic zeby zaskoczyl... dzieki
Ostatnio edytowane przez Cruzo ; 20-02-2013 o 16:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
|
![]()
Przyczyn może być wiele.
Zrobić test zegarów / jakie wyrzuca błedy DCI # lub lepiej na IDS serwisowym . Ale powinieneś sprawdzić czy nie jest zapowietrzony filtr paliwa . Czy świece i ich połączenia są ok. Imobilaizer czy za każdym razem prawidłowo funkcjonuje . Kluczyk , i jego transponder czy za każdym razem działa prawidłowo ,bateria kluczyka / jaki jest jej stan . Być może powinien być wgrany jeszcze raz program (soft).bo może łapie wirusy . to tak na początek
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez eclipse ; 23-02-2013 o 20:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FCP member
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Northwich UK/ Racibórz
Model: S-MAX Titanium / Transit T350 LWB
Silnik: TDCI 2,0 140KM Powershift / 2,2 TDCI 100KM
Rocznik: 2012/ 2013
Postów: 115
|
![]()
Miałem podobny problem. Szukałem wszędzie, myślałem, że to pompa, filtr paliwa itp. Tymczasem problem tkwił w rozruszniku.
Na starym wydawało mi się, że kreci szybko (jednak nie wystarczająco). Dopiero po kilku miesiącach, kiedy problem zaczął się nasilać zwróciłem uwagę na rozrusznik. Po wymianie problem całkowicie ustał. pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 18-02-2013
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 163 KM Powershift
Rocznik: 2011
Postów: 31
|
![]()
Witam, w moim przypadku problem tkwił w filtrze paliwa. Po wymianie "pali" od strzała Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 18-02-2013
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 163 KM Powershift
Rocznik: 2011
Postów: 31
|
![]()
No niestety problem powrocił... wymieniony filtr paliwa i akumulator, teraz kolej na rozrusznik....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 18-02-2013
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 163 KM Powershift
Rocznik: 2011
Postów: 31
|
![]()
Po wymianie rozrusznika pali jak nowy :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|