![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 01-06-2018
Skąd: Łódź
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
![]()
Witajcie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
S-Maxa posiadam ponad miesiąc i niestety już jest problem - nie włącza się wentylator chłodnicy. Samochód był u mechanika który zajmuje się Fordami, wentylator działa, prąd też dochodzi, słynny fioletowy kabelek sprawdzony i wyszło na to, że jest walnięty moduł który jest zamontowany przy wentylatorze. Kupiłem nowy i niestety wentylator nadal stoi a auto się grzeje w korkach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. temperatura rośnie do ponad 100 stopni. Czy ktoś miał podobny problem ? Dzięki za informacje Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Gaross ; 04-06-2018 o 06:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 18-09-2017
Skąd: sztum
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 tdci i 150 koni
Rocznik: 2017
Postów: 25
|
![]()
Witam ja miałem podobny problem S max 2006 1.8 tdci. Zaczęło się od cewki klimatyzacji , potem kabelek ten fioletowy. A wentylator dalej nie startował. Elektryk podłączył drugi wentylator i się okazało że chodzi. No i po prostu rozruszał wentylator bo przez to że długo nie chodził coś tam się zapiekło czy co. Pozdrawiam.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-11-2009
Skąd: Kraków
Model: był S-max
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2009
Postów: 118
|
![]()
Podepnij wiatrak na krótko do aku, jak zastartuje to jest dobry.
Jak to nie wiatrak, to wymień fioletowy kabelek sterujący wentylatorem. On jest ze starszego ****olitu i utlenia się w środku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,687
|
![]()
Przy włączonym zapłonie i zimnym silniku na fioletowym kabelku powinno być ok 3 V.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-05-2017
Model: s-max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2009
Postów: 1
|
![]()
A może ktoś zmierzył przy jakiej temperaturze powinien startować wentylator???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 25-12-2016
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
![]()
Witam, miałem podobny problem, po wymianie wentylatora (280 zl) wszystko dziala, stary wentylator mial tyle syfu ze nie dziwie sie ze raz dzialal raz nie. Samemu da sie wymienic, godzina roboty.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Kraków
Model: S-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 9
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Ewa
Zarejestrowany: 30-07-2020
Skąd: Norwegia
Model: S max
Silnik: 2.2
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
![]()
a czy wiecie moze gdzie wchodzi ten slynny fioletowy kabelek? ktory bezpiecznik/przekaznik/opornik? śledzilam moj kabelek ale ze sterownika wychodzi fioletowy ale do skrzynki z bezpiecznikami wchodzi fioletowo-brazowy- to ten sam kabelek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
|
![]()
On nie idzie do bezpieczników tylko do PCM
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|