![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 30-05-2017
Skąd: Pszczyna
Model: Escort
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
Witam.
Mam problem z moim escortem 1.8 cabrio. Po rozgrzaniu silnika po około 5-10km jazdy samochód zaczyna szarpać przy dodaniu gazu a czasem nawet na stałej prędkości obrotowej (tak jakby gubił zapłon). Na wysokich obrotach <2500 problem raczej nie występuje. Dodatkowo na postoju czasem trzyma wysokie obroty około 1300 albo obroty falują między 1500 a 300. Na zimnym silniku pracuje idealnie. Zostało już wymienione: świece,kable,cewka,czujnik temp silnika, wszystkie oleje i filtry. Nie mam już siły co to może być. Miał ktoś podobny problem ? Z góry dzięki za pomoc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 21-09-2012
Skąd: BDG
Model: escort MKII kombi
Silnik: ZETEC 1.6 16V
Rocznik: 1995
Postów: 34
|
![]()
Nie znam się za bardzo na innych escortach, ale dość dobrze znam swój 1.6 16V. Miałem takie same objawy i winą był oring uszczelniający wtryskiwacz na 1 cylindrze. Na pewno dostaje sie lewe powietrze. Do mojego komplet 4 szt. kosztował 50zł - wymiana 15 min pracy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Jurek
Zarejestrowany: 31-01-2015
Skąd: Kalisz
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2,3
Rocznik: 2008
Postów: 26
|
![]()
Nie sądzę aby dostawało się tam "lewe powietrze" - przecie tam nie ma podciśnienia aby coś się tam miało dostawać
Jak już to by gubił kompresje - ale to powinno być słychać |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 30-05-2017
Skąd: Pszczyna
Model: Escort
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
Winą okazał się sterownik silnika który po rozgrzaniu ustawia parametry na sztywno i nie da sie nic zrobić. Pytanie jaki komputer będzie pasował do mojego forda ? mam wersje 1.8 xr3i 105km Komputer który jest w aucie to 95AB-12A650-VA Jest on dobry dla tego silnika ? Czy inne będą pasować ? Są jakieś manuale z opisem jaki komputer z jakim oznaczeniem do jakiego silnika ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,363
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Szukaj z taka sama końcówką, One sie różnią, choć niektóre sa ze sobą zamienne. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Jurek
Zarejestrowany: 31-01-2015
Skąd: Kalisz
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2,3
Rocznik: 2008
Postów: 26
|
![]()
no tak - pomyliłem bene z dieslem
Moja wina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 30-05-2017
Skąd: Pszczyna
Model: Escort
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
Stwierdził to elektromechanik. powiedział ze gdy komputer jest ciepły to zamraża albo resetuje parametry.Po wymianie komputera musze programować immobiliser ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,363
|
![]()
w takim razie, ja bym nie szukał nowego sterownika(komputera).
Jeśli już sie uprzesz to Razem ze sterownikiem musisz kupić wkłady z kluczyków od tego sterownika. W przeciwnym razie Programować trzeba, ten elektromechanik raczej tego nie zrobi |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 20-04-2010
Skąd: Łódź
Model: Ford Escort HB
Silnik: 2.0 MDO
Rocznik: 1997
Postów: 502
|
![]()
ciekaw jestem na jakiej podstawie stwierdził usterkę komputera bo na pewno nie połączył się on z komputerem w aucie. a ustawianie parametrów na sztywno przez komputer może być powodowane przez uszkodzenie wielu czujników.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|