![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
Witajcie,
posiadam Galaxy '08 2.0 tdci 140km i ładowanie akumulatora mam na poziomie 13.6v o 1v za mało. Czy może to być oznaka kończącego się alternatora czy coś nie tak z regulatorem napięcia? Dodam że zmieniłem akumulator na nowy bo wiem że też był słaby.
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-10-2017
Model: c-max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2011
Postów: 31
|
![]()
Uważasz że powinno być 14.6 v?
Ja mam ten sam model i ten sam rocznik i ładowanie mam też 13.6 v Ford Galaxy 2.0 TDCi 2008 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
tak też uważam. wg mnie normalnie powinno być 14.5v. Miałem Mondeo mk4 2.0 tdci 140km i tam tak było.
Witać nawet jak odpali się silnik jak żarówki pulsują... wg mnie 13,6v to za mało.
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-10-2017
Model: c-max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2011
Postów: 31
|
![]()
Ja mam ładowanie 13.6 ale nie zauważyłem zjawiska migotania
Ford Galaxy 2.0 TDCi 2008 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-06-2018
Model: galaxy
Silnik: dw10c
Rocznik: 2011
Postów: 750
|
![]()
Masz smart charge i jak auto ma akumulator naladowany i nie ma zapotrzebowania na prad to laduje tyle ile uwaza za sluszne
Sent from my LG-H870 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
Tylko ze po zgaszeniu silnika na komputerze pokazuje mi 11.6v co wydaje mi się za mało.
Wysłane z mobilnego centrum zarządzania kryzysem.
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-10-2017
Model: c-max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2011
Postów: 31
|
![]()
Nie jest tak mało skoro akumulator 12v. Ja miałem tak że autko jeździło na krótkich odcinkach i akumulator był niedoładowywany i pierwsze objawy rozładowania akumulatora to był błąd przy włączaniu świateł.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 2008 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
Dodam jeszcze że komputer sypie błędem dot. niskiego lądowania akumulatora.
Wysłane z mobilnego centrum zarządzania kryzysem.
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-06-2018
Model: galaxy
Silnik: dw10c
Rocznik: 2011
Postów: 750
|
![]()
Sprawdz mase i polaczenie alternator- bateria
Sent from my LG-H870 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
Tak jak kolega wyzej radzi. Sprawdz masy.
Aczkolwiek migotanie moze swiadczyc o usterce regulatora napiecia |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|