![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: SEBASTIAN
Zarejestrowany: 06-04-2017
Skąd: OLSZTYN
Model: s-max
Silnik: 2.0 Benzyna 145km
Rocznik: 2009
Postów: 52
|
![]()
witam,pytanie czy w polifcie z tarczami z tyłu jes korektor sily hamowania?bylem na stacji diagnostycznej hamulce tyl niby ok,ale mam na tarczach rdze ktora nieznika mimo jeżdzenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
![]()
Może ja się nie znam, ale korektory hamowania to były z 20 lat temu, teraz w pompie są różne sekcje, które odpowiednio hamują przodem i tyłem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: SEBASTIAN
Zarejestrowany: 06-04-2017
Skąd: OLSZTYN
Model: s-max
Silnik: 2.0 Benzyna 145km
Rocznik: 2009
Postów: 52
|
![]()
tez tak myslalem,ale poprostu zglupialem,bo am 3 letnie tarcze tyl hamowanie ok,a tarcze rude
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
![]() Cytat:
a jak rude, toś emeryt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Imię: SEBASTIAN
Zarejestrowany: 06-04-2017
Skąd: OLSZTYN
Model: s-max
Silnik: 2.0 Benzyna 145km
Rocznik: 2009
Postów: 52
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
![]()
z hamulców mają iść iskry
generalnie lepiej wymienić cześć zużytą aniżeli spróchniałą Ostatnio edytowane przez Fulara ; 25-11-2020 o 21:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,203
|
![]()
Jeśli zaciski są w pełni sprawne a auto jest cały czas eksploatowane nie ma prawa skorodować tarcza hamulcowa. Na początek sprawdź zaciski i wymień tarcze i ewentualnie klocki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: SEBASTIAN
Zarejestrowany: 06-04-2017
Skąd: OLSZTYN
Model: s-max
Silnik: 2.0 Benzyna 145km
Rocznik: 2009
Postów: 52
|
![]()
auto uzywane sporadycznie,czasami stoi nawet 2 tygodnie, po przejechaniu kilku kiometrow z przody jest ok,znika nalot rdzy a z tylu nie,czy jakosc,firma tez ma tutaj znaczenie?niewiem jakie tarcze wstawil poprzedni wlasciciel.kupowalem auto to tarcze byly nowe
Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 27-11-2020 o 10:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
Jakiej firmy masz klocki i tarcze. Na pewno zacisk nie chodzi płynnie. Rozpędź się i ręcznym hamuj. Może masz tak głęboki wżer, że nie odratujesz tarczy (raz też tak miałem jak auto stało 2 tygodnie i codziennie deszcz padał).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
![]()
zaciski do weryfikacji
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|