![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2009
Model: Ford Focus I
Silnik: 1,8 TDCi 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 21
|
![]()
Co może być przyczyną utraty przyspieszenie powyżej 2200 obr? W zasadzie jak go duszę, to nabiera prędkości ale bardzo wolno i ciężko. Bieg tutaj nie ma znaczenia. Na każdym jest to samo. Do tych 2000-2200 wchodzi super a potem..dramat..jakby mu połowę mocy odjęło. Filtry są nowe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 03-11-2008
Skąd: WN
Model: Edge
Silnik: 2,0 EcoBoost 245 KM
Rocznik: 2019
Postów: 566
|
![]()
Chłopie,na moje oko to Ci turbo urwało !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2009
Model: Ford Focus I
Silnik: 1,8 TDCi 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 21
|
![]()
Czyli co, turbina do wymiany?
Turbina się włącza bo jest moment kiedy zdecydowanie przyśpiesza a potem....no własnie ..potem jakby turbo nie działało ale coś innego go dławiło. Czy warto w ogóle zaglądać np do przepływomierza i sprawdzać szczelnośc wszystkich rur związanych z intercoolerem itp? Ostatnio edytowane przez elak ; 08-10-2009 o 23:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 03-11-2008
Skąd: WN
Model: Edge
Silnik: 2,0 EcoBoost 245 KM
Rocznik: 2019
Postów: 566
|
![]()
Nie bierz tego zbyt dosłownie i nie wymieniaj od razu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Od sprawdzenia szczelności dolotu powinieneś zacząć a nie pytać czy warto. No i komp. Błąd napewno siedzi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2009
Model: Ford Focus I
Silnik: 1,8 TDCi 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 21
|
![]()
Na szybko odłączyłem wtyczkę od przepływomierza aby sprawdzić czy są jakiekolwiek zmiany i ..nie ma. Ale kiedy testowałem auto bez włożonej wtyczki, zapaliła się kontrolka silnika. Włozyłem wtyczkę do przepływomierza i kurcze ta kontrolka dalej się pali. Auto jeżdzi tak samo jak przed próbą, wiem, że chyba coś jest z przepływomierzem nie tak i jeszcze dodatkowo świeci się lampka silnika. Czy tylko pozostaje ASO?
Ostatnio edytowane przez elak ; 09-10-2009 o 09:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-10-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: FOCUS
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2001
Postów: 19
|
![]()
Zwykle (jedna z możliwości) motor nie wchodzi na obroty, gdy uszkodzone jest(podciśnieniowe ) sterowanie turbiną- elektrozawór. Trzeba również skasować błąd w kompie, aby wygasić kontrolkę silnika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2009
Model: Ford Focus I
Silnik: 1,8 TDCi 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 21
|
![]()
Czy komputer pokaże to uszkodzenie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 03-11-2008
Skąd: WN
Model: Edge
Silnik: 2,0 EcoBoost 245 KM
Rocznik: 2019
Postów: 566
|
![]()
Pokaże gdzie szukać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-09-2009
Model: Ford Focus I
Silnik: 1,8 TDCi 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 21
|
![]()
Samochód sprawdzony komputerem. Brak błędów. Mechanik nie wie co jest nie tak. Samochód powyżej tych 2200-2300 staje sie mułowaty i tyle. Może jednak we Wrocławiu jest profesjonalne ASO?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-04-2008
Skąd: LDZ
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2006
Postów: 153
|
![]()
Witam
A moze zapiekajaca sie geometria w turbince (sprawdz jak porusza sie ciegno - choc z tego co pamietam to problem z przeladowaniem byl widoczny przy wyzszych obrotach). Poszukaj elektronika (a nie mechanika) z WDS'em (a nie "komputerem") to pewnie szybko sie dowiesz co jest nie tak. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|