Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-10-2006, 22:46   #1
stablo
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: RS
Silnik: benzynka
Rocznik: 2017
Postów: 9
Domyślnie Nagle zasłabł (1.9tdi), błąd 17965

Witam mam dziwny objaw w Galaxie 1.9 TDI w dniu dzisiejszym przy wyprzedzaniu obroty ok 3000, 120 Km/h autko nagle zasłabło po czym jechało juz jakby w trybie awaryjnym , po zatrzymaniu wyłaczeniu i właczeniu stacyjki wszystko wróciło do normy .
Nie zdążyłem sprawdzić co pokaze komputer , ale martwie sie jak diabli
prosze o info na forum lub mail [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Dzieki za wszelką pomoc

__________________
tlen ambrose2@tlen.pl

Ostatnio edytowane przez deku ; 30-09-2014 o 15:53 Powód: prefix, tytuł
stablo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-10-2006, 22:48   #2
leejones
ford::average
 
Avatar leejones
 
Zarejestrowany: 20-09-2005
Skąd: Sandomierz / Kraków
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1,8 tdci 125KM
Rocznik: 2006
Postów: 166
Domyślnie

może to nic poza chwilowym zająknięciem np śmieć w paliwie, a może przepływomierz lub turbina wybór należy do Ciebie :fcp4
dopóki nie zdiagnozujesz to ise nie dowiesz

pozdro i daj znać coś więcej
__________________
Teraz Mondeo, kiedyś Galaxy, wcześniej Escort, a oprócz tego kilka innych marek

http://dorabiamykase.blogspot.com/
leejones jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-10-2006, 22:52   #3
jagrall
ford::expert
 
Avatar jagrall
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
Domyślnie

Cytat:
Napisał leejones
przepływomierz
a nadmienię że to częsta przypadłość w silnikach tdi VAG
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein
Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci
jagrall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2006, 22:38   #4
stablo
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: RS
Silnik: benzynka
Rocznik: 2017
Postów: 9
Domyślnie

Hejka
Podłączyłem do kompa bład 17965 tylko co teraz turbina ?, przepływka ?
czy jeszcze inne diabelstwo
Czytałem ze moze to zawór przy turbinie (westgate lub inny ) prosze o pomoc
__________________
tlen ambrose2@tlen.pl
stablo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2007, 19:05   #5
mike_111
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Jawor-zno
Model: SEAT ALHAMBRA
Silnik: 1,9 TDI <--> 115KM AUY
Rocznik: 2002
Postów: 93
Domyślnie Re: NAGLE ZASŁABŁ GALAXIK 1.9TDI

Cytat:
Napisał stablo
Witam mam dziwny objaw w Galaxie 1.9 TDI w dniu dzisiejszym przy wyprzedzaniu obroty ok 3000, 120 Km/h autko nagle zasłabło po czym jechało juz jakby w trybie awaryjnym , po zatrzymaniu wyłaczeniu i właczeniu stacyjki wszystko wróciło do normy .
Nie zdążyłem sprawdzić co pokaze komputer , ale martwie sie jak diabli
prosze o info na forum lub mail [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Dzieki za wszelką pomoc
Witam,
spotkało mnie to samo co kolegę stablo, i mam pytanko czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
Stało się to dopiero pierwszy raz, mam nadzieję że więcej tego nie będzie. Jednak zdaję sobie sprawę że nie można tematu tak zostawić wolę to zdiagnozować.
Oczywiście na VAG'u błąd 17965.
Tak czy siak będę to obserwował.
Proszę o jakieś sugestie.
Pozdrawiam
__________________
SEAT ALHAMBRA 2002
1,9TDI 115KM AUY
mike_111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2007, 19:08   #6
subratri
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
Domyślnie

Cytat:
Napisał mike_111
17965.
a jaki opis byl przy tym bledzie?
i roczek auta podaj w profilu, bo to dosc istotna informacja i moze ile konikow powozi
chociaz jest TDI
subratri jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2007, 21:21   #7
mike_111
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Jawor-zno
Model: SEAT ALHAMBRA
Silnik: 1,9 TDI <--> 115KM AUY
Rocznik: 2002
Postów: 93
Domyślnie

Profil zmieniony :fcp2
Opis dokładny błędu zamieszczę jutro (jak się sam nie skasował) - dziś już do garażu się nie wybieram :fcp4 .
W każdym razie myśle sobie że strach wyprzedzać :fcp20
__________________
SEAT ALHAMBRA 2002
1,9TDI 115KM AUY
mike_111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2007, 21:37   #8
danielp
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-10-2007
Model: Sharan MK2
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 379
Domyślnie

Ja też miałem ten błąd, jednak nie pamiętam by auto kiedys zasłabło a mam je od 2 lat. Mechanik zapytał czy auto kiedys zasłabło podczas jazdy i na załączonej do wydruku karteczce napisał Regulacja ciśnienia doładowania i powiedział, że jeśli zasłabnięcia nie będą się powtarzały to mogę to olać. W sumie ciekawi mnie co to takiego i dlaczego się pokazało. Na wydruk stoi tak:

17965 P1557: Turbo super charge overboost condition: control limit exceeded

Wiecie o co dokładnie chodzi i co jest przyczyną?
danielp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2007, 21:42   #9
subratri
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
Domyślnie

smierdzi kierownica turbosprezarki
ale moze tez zawor regulacyjny moze byc
jak sie powtorzy to sprawdzic zawor upustowy ten wastegate napisany wyzej, jesli dziala to proponuje oddac TS w DOBRE rece, niech rozbiora i przeczyszcza zanim bedzie konieczna wymiana,
i jezdzic dynamicznie zeby sie nie powtazaly takie usterki, od czasu do czasu chociaz przeciagac na biegach, mocno obciazac silnik przy roznych predkosciach, niech ta kierownica pracuje.
subratri jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2007, 22:05   #10
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
Domyślnie

Trzeba dostac się do turbiny, wejść pod auto, zdjąć osłonę silnika i rozruszać wajchę od kierownic turbo, klucz płaski chyba 14 mm. Na jakis czs pomoze i znowu to samo.
UWAGA na wężyc olejowy.
Lekarstwo; jeździc dynamiczniej i nie dusic silnika na małych obrotach!
Pozd.
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.