![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: RS
Silnik: benzynka
Rocznik: 2017
Postów: 9
|
![]()
Witam mam dziwny objaw w Galaxie 1.9 TDI w dniu dzisiejszym przy wyprzedzaniu obroty ok 3000, 120 Km/h autko nagle zasłabło po czym jechało juz jakby w trybie awaryjnym , po zatrzymaniu wyłaczeniu i właczeniu stacyjki wszystko wróciło do normy .
Nie zdążyłem sprawdzić co pokaze komputer , ale martwie sie jak diabli prosze o info na forum lub mail [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Dzieki za wszelką pomoc
__________________
tlen ambrose2@tlen.pl Ostatnio edytowane przez deku ; 30-09-2014 o 15:53 Powód: prefix, tytuł |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-09-2005
Skąd: Sandomierz / Kraków
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1,8 tdci 125KM
Rocznik: 2006
Postów: 166
|
![]()
może to nic poza chwilowym zająknięciem np śmieć w paliwie, a może przepływomierz lub turbina wybór należy do Ciebie :fcp4
dopóki nie zdiagnozujesz to ise nie dowiesz pozdro i daj znać coś więcej
__________________
Teraz Mondeo, kiedyś Galaxy, wcześniej Escort, a oprócz tego kilka innych marek ![]() http://dorabiamykase.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]() Cytat:
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: RS
Silnik: benzynka
Rocznik: 2017
Postów: 9
|
![]()
Hejka
Podłączyłem do kompa bład 17965 tylko co teraz turbina ?, przepływka ? czy jeszcze inne diabelstwo Czytałem ze moze to zawór przy turbinie (westgate lub inny ) prosze o pomoc
__________________
tlen ambrose2@tlen.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Jawor-zno
Model: SEAT ALHAMBRA
Silnik: 1,9 TDI <--> 115KM AUY
Rocznik: 2002
Postów: 93
|
![]() Cytat:
spotkało mnie to samo co kolegę stablo, i mam pytanko czy ktoś wie coś więcej na ten temat? Stało się to dopiero pierwszy raz, mam nadzieję że więcej tego nie będzie. Jednak zdaję sobie sprawę że nie można tematu tak zostawić wolę to zdiagnozować. Oczywiście na VAG'u błąd 17965. Tak czy siak będę to obserwował. Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam
__________________
SEAT ALHAMBRA 2002 1,9TDI 115KM AUY |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
![]() Cytat:
i roczek auta podaj w profilu, bo to dosc istotna informacja i moze ile konikow powozi chociaz jest TDI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Jawor-zno
Model: SEAT ALHAMBRA
Silnik: 1,9 TDI <--> 115KM AUY
Rocznik: 2002
Postów: 93
|
![]()
Profil zmieniony :fcp2
Opis dokładny błędu zamieszczę jutro (jak się sam nie skasował) - dziś już do garażu się nie wybieram :fcp4 . W każdym razie myśle sobie że strach wyprzedzać :fcp20
__________________
SEAT ALHAMBRA 2002 1,9TDI 115KM AUY |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-10-2007
Model: Sharan MK2
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 379
|
![]()
Ja też miałem ten błąd, jednak nie pamiętam by auto kiedys zasłabło a mam je od 2 lat. Mechanik zapytał czy auto kiedys zasłabło podczas jazdy i na załączonej do wydruku karteczce napisał Regulacja ciśnienia doładowania i powiedział, że jeśli zasłabnięcia nie będą się powtarzały to mogę to olać. W sumie ciekawi mnie co to takiego i dlaczego się pokazało. Na wydruk stoi tak:
17965 P1557: Turbo super charge overboost condition: control limit exceeded Wiecie o co dokładnie chodzi i co jest przyczyną? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
![]()
smierdzi kierownica turbosprezarki
ale moze tez zawor regulacyjny moze byc jak sie powtorzy to sprawdzic zawor upustowy ten wastegate napisany wyzej, jesli dziala to proponuje oddac TS w DOBRE rece, niech rozbiora i przeczyszcza zanim bedzie konieczna wymiana, i jezdzic dynamicznie zeby sie nie powtazaly takie usterki, od czasu do czasu chociaz przeciagac na biegach, mocno obciazac silnik przy roznych predkosciach, niech ta kierownica pracuje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Trzeba dostac się do turbiny, wejść pod auto, zdjąć osłonę silnika i rozruszać wajchę od kierownic turbo, klucz płaski chyba 14 mm. Na jakis czs pomoze i znowu to samo.
UWAGA na wężyc olejowy. Lekarstwo; jeździc dynamiczniej i nie dusic silnika na małych obrotach! Pozd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|