|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-11-2017, 16:40 | #1 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 26-10-2010
Skąd: Gliwice
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 Benzynka
Rocznik: 2005
Postów: 32
|
Wybierak zmiany biegów
Panowie wie ktoś jak zdemontować wybierak zmiany biegów. Wiem że się go odkręca od spodu auta ale jest problem. Są tam cztery nakrętki które trzeba odkręcić ale się ich nie da, ponieważ są okrągłe i żaden klucz nie pasuje.
W Tis-ie pisze aby odkręcić nakrętki od spodu. Możliwe że przez to że mam blokadę skrzyni biegów montażyści coś pozmieniali, czy jest jakiś patent na to. |
03-11-2017, 17:31 | #2 |
ford::professional
Imię: Stan
Zarejestrowany: 29-12-2013
Skąd: Johannesburg/RPA
Model: Ford E-150 Conversion
Silnik: 4.6
Rocznik: 2006
Postów: 1,756
|
Odp: Wybierak zmiany biegów
Witam
Spróbuj nasadką 12-kątną. pozdrawiam |
03-11-2017, 18:52 | #3 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 26-10-2010
Skąd: Gliwice
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 Benzynka
Rocznik: 2005
Postów: 32
|
Odp: Wybierak zmiany biegów
Problem w tym że te nakrętki wyglądają jak tulejki i raczej nasadka tu nie pomoże. Specjalnie kupiłem drugi wybierak i te szpilki co wychodzą od środka auta na zewnątrz są gwintowane. A nie chce tam za bardzo pchać się ze szlifierką aby to pościnać. Teraz nie wiem czy te tulejki są fabrycznie czy ci co zakładali blokadę skrzyni coś przerobili.
|
04-11-2017, 17:02 | #4 |
ford::professional
Imię: Stan
Zarejestrowany: 29-12-2013
Skąd: Johannesburg/RPA
Model: Ford E-150 Conversion
Silnik: 4.6
Rocznik: 2006
Postów: 1,756
|
Odp: Wybierak zmiany biegów
Witam
Nie są fabryczne.Powinny być nakrętki.Spróbuj użyć szczypiec samozaciskowych. pozdrawiam |
05-11-2017, 14:11 | #5 |
ford::beginner
Imię: Witold
Zarejestrowany: 24-08-2013
Skąd: Śrem
Model: FORD GALAXY
Silnik: 2.0 tdCI
Rocznik: 2008
Postów: 17
|
Odp: Wybierak zmiany biegów
to są orginalne zabezpieczenia od dołożonej blokady biegów one miały sześciokątny łeb który został zerwany w momencie przykręcania blokady, do odkręcenia potrzebny bedzie przecinak i młotek, wielkość adekwatna do ilości miejsca.
|