![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 29-11-2010
Skąd: Oświęcim
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 2000
Postów: 1
|
![]()
Wiem że było dużo podobnych tematów i żaden nie pasuje do objawów jakie posiadałem
Może ktoś z was będzie mógł mi coś powiedzieć bo ja już wyczerpałem wszystkie pomysły. Samochód Ford focus Mk1 kombi z 2000r 1.8 TD 90Ps Objawy: Podczas przejazdu po mieście z wentylacji zaczął wydobywać się zapach spalonego plastiku ( nawiew wyłączyłem od razu ) Gdy podjechałem pod bramę, usłyszałem pisk ( coś jak pisk paska ) Wentylator się wyłączył, a po chwili zgasł silnik. Podczas próby uruchamiania świeca się wszystkie kontrolki i kolejno gasną ( świece żarowe grzeją i gasną ) Bardzo mocno szarpie silnikiem i wydobywa się czarny dym. Słychać ze silnik chce odpalić ale nie może jednak zaskoczyć. Wewnętrzne światła w samochodzie bardzo mocno przygasaja. Foczka została podpięta pod kompa który nie wykazał żadnego błędu. Dodam, że w tym roku samochód przeszedł awarie Seryjnego Alarmu. Ingerował we wszystkie systemy nawet w podświetlanie deski rozdzielczej. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd sterownika. Ostatecznie Alarm został usunięty i wymieniono kabel zasilający do sterownika pompy. Praca silnika się wyrównała i spadło nawet średnie spalanie (ale nieznacznie ) Z góry dziękuje za pomoc. Ostatnio edytowane przez PerezOSW ; 29-11-2010 o 18:29 |
![]() |
![]() |