![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-11-2008
Postów: 40
|
![]()
Podajcie mi objawy -wszystkie mozliwe uszkodzenia p .w. w fiescie 1,8 d 1999 endura de bez turbo .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 27-07-2007
Skąd: Małopolska Południowa
Model: KUGA Mk3 ; VW Golf Mk8.5; Focus Mk3 RS
Silnik: 2.5 PHEV ; 2.0 TDI 150ps; 2.3 EB 350ps
Rocznik: 2022 ; 2025 ; 2017
Postów: 1,382
|
![]()
objawów może być multum, napisz co sie dzieje to bd łatwiej zdiagnozować czy to toGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
![]()
a może kolega sebastiandziok szuka dziury w całym?
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-11-2008
Postów: 40
|
![]()
Nie szukam dziury w calym bo autem szarpie przy przzyspieszaniu a żaden mechanik nie wie co to jest. Najlepsze że szarpie nie zawsze raz po redukcji na dwójke idzie plynnie a raz przyspiesza jakby sie chwilowo dlawil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Żywiec
Model: Fiesta MK4
Silnik: 1.8D Endura-DE
Rocznik: 1996r.
Postów: 72
|
![]() Cytat:
to jak najbardziej może być łapiąca powietrze pompa wtryskowa, ale niekoniecznie... u mnie szarpało jak cholera do 2000obr. i po wymianie sprzęgła problem znacznie zmalał, czyli częściowo za te szarpania było odpowiedzialne sprzęgło, czasem jednak po zmianie biegu zdarzają się małe szarpnięcia przy przyśpieszaniu i tutaj nie pozostaje już inna możliwość jak tylko pompa, można jedynie zregenerować albo wymienić na używaną w lepszym stanie...
__________________
"Ford może być w każdym kolorze, byle by był czarny" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-11-2008
Postów: 40
|
![]()
Wiem chyba co mu jest mial wymieniany rozrzad 10 tys km temu . Dzisiaj zdjalem oslone paska napiecia pompy wtryskowej. I co sie okazalo ze jest cholernie luzny. Mysle ze stad te szrpniecia nie sadzicie koledzy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Żywiec
Model: Fiesta MK4
Silnik: 1.8D Endura-DE
Rocznik: 1996r.
Postów: 72
|
![]()
szczerze? wątpie...
gdyby pasek przeskakiwał (bo podejrzewam, że o to Ci właśnie chodzi) na kole pasowym pompy, czy też wału korbowego, to całkowicie rozregulowałby się kąt wtrysku, mogłoby to objawiać się słabym odpalaniem na zimnym albo twardą pracą silnika, przy większych odchyłach, nawet wypaleniem tłoków, dlatego myślę, że to raczej niemożliwe, bo tego typu anomalie zaobserwowałbyś już dużo wcześniej... dwa posty wyżej napisałem Ci, co może być przyczyną szarpania, po dłuższym namyślę, dorzuciłbym jeszcze do tego poduszkę pod skrzynią - niech Ci ją sprawdzi mechanik
__________________
"Ford może być w każdym kolorze, byle by był czarny" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-11-2008
Postów: 40
|
![]()
Kolego sprzeglo wymienialem kompletne jakies 4 tys km temu, wiec chyba odpada,skrzynie wymienialem dwa razy po kazdej wymianie bylo tak samo. A to ze pasek napedu pompy wtryskowej to wedlug mnie jest normalne. Ma luz jakby nie byl wogole napiety. Obroty silnika nie faluja ale slychac , ze motor nie pracuje spokojnie. Ale nie wiem co oznaczaja stuki po odpaleniu na zimno, które ginia po wcisnięciu sprzegla. A auto nie tyle szarpie co jakby przez chwile przy przyspieszaniu z mniejszych obrotów przez chwilke sie zdlawilo. Wymienialem tez wszystkie filtry, olej na motocraft 5w30, poduszke zawieszenia silnika po prawej stronie, lozyska w przednich kolach, oddalem do sprawdzenia polosie. i sa dobre. Nie wiem ale ja po zdjeciu obudowy zobaczylem ze trudne jest zeby pasek mogl przeskoczyć bo lezy idealnie na kole pompy nad ktorym jest tak umieszczona oslona ze on by sie chyba nawet nie podniosl zeby przeskoczyc. Rozrzad byl wymieniany w serwisie forda w belgii na oryginal. Wiec ja sam juz nie wiem co jest z tytm samochodem. A mowiac jeszcze raz wedlug mnie pasek nie powinien byc tak luźno napięty.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-11-2008
Postów: 40
|
![]()
Albo zróbmy inaczej. Jak mogę cie prosić to zdejmij oslone napedy paska pompy wtryskowej i sprawdz prosze czy tez jest tez tak luzno napiety wtedy bedziemy pewni ze to nie to. Bardzo bym cię o to prosil kolego jonteczek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-11-2008
Postów: 40
|
![]()
A jak zauwazyc wypalone tloki , dorzucam ze auto nie bierze oleju. i nie kopci.,
|
![]() |
![]() |