![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Sylwek
Zarejestrowany: 18-07-2008
Skąd: Dolina Sanu
Model: Mondeo ghia Kombi
Silnik: 2.0 Duratec HE LPG
Rocznik: 2001
Postów: 30
|
![]()
Prawdopodobnie będę musiał wymienić głowicę. Czy głowica z silnika 1.8 będzie pasowała do 2.0 Duratec HE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
wydaje mi się że powinna pasowac, nawet uszczelki maja takie same. roznica z tego co sie orientuje to walki rozrzadu a reszta powinna byc identyczna. ja bym sie na twoim miejscu pokusil o zmiane walkow na wlasnie te od 2.0
niech ktos oczywiscie potwierdzi jeszcze moje slowa bo 100% pewnosci nie mam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 799
|
![]()
Ja natwomiast nie jestem pewien czy będa pasować w 100 %.
Zapodam jakie są wersje katalogowo i rocznikowo. FINIS 1845565 Od: 15-10-2000 Do: 31-01-2005 1.8L Duratec HE SFI (125PS) Od: 15-10-2000 Do: 31-01-2005 1.8L Duratec HE SFI (110PS) FINIS 1697737 Od: 01-06-2004 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) FINIS 1697737 Od: 01-10-2002 Do: 30-06-2004 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) Od: 01-10-2000 Do: 31-10-2002 2.0L Duratec HE SEFI (145PS), Paliwo o liczbie oktanowej 91 Od: 01-10-2000 Do: 31-10-2002 2.0L Duratec HE SEFI (145PS), Na Paliwo Ołowiowe Od: 01-10-2000 Do: 31-10-2002 2.0L Duratec HE SEFI (145PS), Paliwo gasohol Od: 01-10-2000 Do: 31-10-2002 2.0L Duratec HE SEFI (145PS), Paliwo o liczbie oktanowej 95 FINIS 1358050 Od: 01-06-2003 1.8L Duratec HE SCI (130PS) FINIS 1345330 Od: 01-10-2000 Do: 31-10-2002 1.8L Duratec HE SFI (125PS) Od: 01-10-2000 Do: 31-10-2002 1.8L Duratec HE SFI (110PS) FINIS 1845565 Od: 01-10-2000 1.8L Duratec HE SFI (125PS) Od: 01-10-2000 1.8L Duratec HE SFI (110PS) FINIS 1364490 Od: 01-10-2000 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) FINIS 1582187 Od: 30-12-2002 2.0L Duratec HE SEFI (145PS), Z alternat. napędem gazohol., Paliwo o liczbie oktanowej 91 Numery najnowsze. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zawory, uszczelka pod głowićą też katalogowo są inne w 1.8 i 2.0. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
A w praktyce zawory, uszczelka są takie same. Mało tego pasują do 2.0 w mk4 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 799
|
![]()
bolek-tarnow nie zaprzeczam często tak bywa. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Lecz zawsze trzeba sprawdzić dwa razy zanim się kupi, co by nie było potem niespodzianek. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
Aaa to oczywiście trzeba być pewnym. Najlepiej mieć głowice demontowana i ta na wymianę, porównać je pod każdym względem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Sylwek
Zarejestrowany: 18-07-2008
Skąd: Dolina Sanu
Model: Mondeo ghia Kombi
Silnik: 2.0 Duratec HE LPG
Rocznik: 2001
Postów: 30
|
![]()
Jak bym tak miał to nie pytał bym na forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 25-03-2018
Skąd: Kalisz
Model: S40
Silnik: 1.8
Rocznik: 2004
Postów: 9
|
![]()
Witam, odmrożę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co myślicie o podmianie wtrysków z 2.0 duratec he (186,6 g/min) do 1.8duratec he (137 g/min) ? Podmiana wałków rozrządu chodzi mi po głowie także... prosty temat, ale różnicy w przepustnicach nie mogę zlokalizować. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 20-06-2012
Skąd: Ożarów Maz.
Model: Mondeo mk3
Silnik: 1,8
Rocznik: 2006
Postów: 275
|
![]()
Też o tym myślałem bo gdzieś mi się walają takie wtryski. Możesz wymienić przepustnice na tą od 2.0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 25-03-2018
Skąd: Kalisz
Model: S40
Silnik: 1.8
Rocznik: 2004
Postów: 9
|
![]()
No właśnie Volvo jak patrzę to przepustnice te same na alledrogo. Głowice też coraz częściej widzę że są te same. Wtryski znalazłem że od 2.0 mają większą przepustowość i może będzie lepiej gdy zostanie mocniej podlany ?
W gaźniku się sprawdzało gdy zastosowaliśmy większe dysze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |