![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-04-2011
Skąd: Kraków
Model: Ford Fiesta 1.8 TDDI
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 2000
Postów: 7
|
![]()
Witam wszystkich forumowiczów, jako, że dołączyłem do „szcześliwych” posiadaczy tego wspaniałego autka, postanowiłem się zapisać na forum. (czyt. poszukać na nim pomocy w rozwiązaniu dziwnego problemu i pewnie jeszcze wielu innych, które się pojawią
Bardzo proszę o poradę i pomoc w sprawie problemu ze wspomaganie układu kierowniczego. Jakiś czas temu padła mi elektryczno-hydrauliczna pompa wspomagania wymieniłem ją na pompę po regeneracji. Po przejechaniu 300 km na wymienionej pompie, wspomaganie kierownicy znacząco się zmniejszyło (po wymianie działało bez zarzutów). Pompa nie wydaje żadnych dźwięków, nie hałasuje, ładowanie akumulatora jest ok., ponad 14. Po prostu odczuwam spadek wspomagania co najmniej o połowę w stosunku do okresu zaraz po wymianie pompy. W czym może być problem: 1. zły, lub zużyty płyn od wspomagania (jest czerwony)? 2. uszkodzony jakiś przekaźnik, kondensator lub coś innego co odpowiada za sterowanie pompy? 3. problem z jakimś zaworkiem, lub wężem? 4. czy po prostu źle zregenerowana pompa? Nie mam pojęcia co jeszcze wymienić i w czym może leżeć problem, może ktoś miał podobny przypadek. Z góry dzięki za pomoc. Ostatnio edytowane przez grzeskrk ; 13-04-2011 o 00:07 Powód: literówka w temacie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
![]()
reklamować pompe,przecież dali gwarancje
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-04-2011
Skąd: Kraków
Model: Ford Fiesta 1.8 TDDI
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 2000
Postów: 7
|
![]()
no tak też zrobię, tylko zabawa prześmieszna.... koszt pompy po regeneracji 400zł+montaż i płyn 70zł+wymontowanie i zamontowanie naprawionej po raz drugi 70zł... jeszcze kilka takich reklamacji i można by było kupić nową pompę ;/ oby ta była ostatnia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
![]()
podaj adres regeneracji takich pomp wspomagania,ja wiem ,ze biorą 700zł.i starą pompe lub płacisz za nową 1000zł.+stara pompa,
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-04-2011
Skąd: Kraków
Model: Ford Fiesta 1.8 TDDI
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 2000
Postów: 7
|
![]()
Znam dwa miejsca, regeneracja 400 + stara pompa. Nie daję linków ale wystarczy wpisać w google z dopiskiem regeneracja i wyskoczy:
1)the best zabielski 2) tomag (dąbrowa górnicza) W tym pierwszym robiłem i nie jest OK, muszę oddać na gwarancję, jak naprawią i będzie działać to napiszę. Drugi znalazłem już po fakcie, moim zdanie bardziej wiarygodne, więc jak ktoś zna niech się wypowie opinia co najmniej przydatna. P.S. Nowa kosztuje 1100 zł w salonie forda można sobie załatwić po oddaniu starej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. otrzymuje się nową. Ja na swoją już wydałem 530, teraz dojdzie mi kolejne 120 za ponowny montaż i demontaż... |
![]() |
![]() |