![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-01-2009
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 190
|
![]()
Mam kolejne zapytanie o wentylator klimatronika.
Dotarły do mnie cześci do przeróbki z manuala na klimatronik przedliftowy i mam problem. Wentylator ma owszem dwie wtyczki: pierwsza to oczywiście piny motora/silnikaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i druga to regulator obrotów ale!!! mam w nim nie cztery styki ale sześć tj. dwa prądowe przez które przechodzi "-" wentylatora i nie dwa a cztery od sterowania. Czy ktoś ma wiedzę co do nich i jak podłączyć? Posiadam schemat montażu ale sterownika obrotów z dwoma pinami sterowania i dwoma prądowymi. I pytanko: przy niepodłączonych stykach sterowania regulatora obrotów, w zależności jak wepnę regulator obrotów na minusie silnika to wentylator startuje od razu lub nie. Pytanie brzmi jak jest właściwie. Chodzi mi o to(może trochę napisałem nie zrozumiale ale skąd się pytanie wzięło) w regulatorze obrotów nie wiem na który styk (styki prądowe oczywiście) podać "-" a na który pin podłączyć silnik. Ostatnio edytowane przez klocky ; 25-06-2011 o 20:33 |
![]() |