![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-09-2011
Skąd: Sallins/Irlandia
Model: cmax
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Witam. od kilku dni, kilka minut po zapaleniu silnika, wlącza sie kontrolka ladowania akumulatora oraz ogrzewanie tylnej szyby, ktorego nie da sie wylączyc. wszystko gasnie po kilku minutach i przez reszte dnia jest ok. temp na zewnatrz jest ok 12stopni wiec nie wiem czy to jakies zwarcie . Bardzo proszę o porade i z góry dziekuję !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2011
Model: Focus C-Max / Volvo V50
Silnik: 1,6 tdci / 1.6D
Rocznik: 2004 / 2007
Postów: 137
|
![]()
Tak, to zwarcie. Samochód może spłonąć :-)))
Ps. A tak na serio to wyjmij akumulator i zbij tylnią szybę - będzie po kłopocie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-09-2011
Skąd: Sallins/Irlandia
Model: cmax
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Ale jestes dowcipny,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2011
Model: Focus C-Max / Volvo V50
Silnik: 1,6 tdci / 1.6D
Rocznik: 2004 / 2007
Postów: 137
|
![]()
Proponowałbym wyjąć bezpiecznik od ogrzewania szyby i zobaczyć wtedy.
Ładowanie aku załącza się bo jednak do tylnej szyby potrzebny jest duży prąd a nie powinno się tego robić w jednym momencie z rozruchem, bo do tego też jest potrzebny nie mniejszy prąd ;-) Może być walnięty bezpiecznik, może włącznik ogrzewania lub gdzieś jest zwarcie, ale tego na odległość nilkt Ci nie ustali. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 379
|
![]() Cytat:
"kilka minut po zapaleniu silnika, wlącza sie kontrolka ladowania akumulatora oraz ogrzewanie tylnej szyby" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wracając do tematu ... a może za duży prąd ładowania daje ? kiedyś ktoś tu wrzucał opis, że komp może sam włączyc/wyłaczyc grzanie jak jest coś nie tak z ładowaniem ?? zaczął bym od pomierzenia napięcia na akumulatorze
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-07-2010
Skąd: Pionki/Warszawa
Model: Kuga II
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2018
Postów: 233
|
![]()
U mnie w wersji po FL grzanie szyby (tylnej, grz. przedniej nie mam) odpala się automatycznie po uruchomieniu silnika (może tylko zapłonu, nie jestem pewien). W wątku poniżej (focus) napisane że może uruchamiać się przy poniżej 3-4 stopnia, w ostatnim wpisie ktoś napisał że grzanie uruchomiło się JUŻ przy 12 stopniach.
U Ciebie może być tak że grzanie włącza się automatycznie i pada altek, widać to dopiero gdy autko ma wzmożony apetyt na prąd (grzanie szyb). Uruchom grzanie szyby przedniej, tylnej i zobacz czy zapala się kontrolka ładowania. Wątek o automatycznym grzaniu [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 379
|
![]() Cytat:
muszę wcisnąć przycisk, obojętnie jak jest ustawiona dmuchawa nie chce mi się wierzyć, że zrobili coś tak głupiego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. grzana przednia szyba powoduje spadek napięcia na odpalonym silniku (wolne obroty) ... to co musi się dziać jak jest tak -20'C, aku ma kilka lat ... zresztą przy takim traktowaniu to kilka lat nie pociągnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a może chodzi o nagrzewnicę elektryczną, która występuje w dieslach ? aha, szyby włączają sie też przy klimie auto, jak wciśnie się tryb odmrażania szyb (ikonka szyby) ale tu Kolega pisał że "samo się włącza po chwili" ... więc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-07-2010
Skąd: Pionki/Warszawa
Model: Kuga II
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2018
Postów: 233
|
![]()
Też wydaje mi się to dziwne, co do automatycznego grzania to spróbuję nagrać video Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
edit: Ja mimo wszystko przyjrzał bym się alternatorowi i akumulatorowi. Ostatnio edytowane przez kenji ; 17-10-2011 o 10:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 379
|
![]() Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-09-2011
Skąd: Sallins/Irlandia
Model: cmax
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
dzieki za pomoc. To raczej napewno altek albo regulator bo dzis zauwazylem ze pulsuja swiatla oraz wyswietlacz w zestawie wskazników. Jka dodam gazu to pulsuje szybciej a na wolnych obrotach wolniej.
|
![]() |
![]() |