![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: Audi A6 Allroad C8
Silnik: 3.0 TDI 349KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,018
|
![]()
Zrażony dotychczasowymi porażkami z kilkoma zestawami tarcz/klocków (przegrzewanie, wibracje) i natchniony przez właściciela hamulce.net zdecydowałem się na założenie zacisków stosowanych w S-MAX 2.5 ST, przystosowanych do tarcz 316mm (oryginały mają średnicę 300mm).
Przesyłka z używanymi zaciskami wraz z jarzmami i wężykami (650zł) dotarła wczoraj. Dzisiaj zaciski trafiły do PZ SERVICE Mikołów na "przegląd". Optycznie robią bardzo dobre wrażenie, wydają się dużo masywniejsze od oryginałów. Niestety już po zakupie okazało się, że do S-MAXa 2.5 nie ma wierconych Zimmermannów i klocków Ferodo DS Performance, na które byłem wstępnie nastawiony. Czekam na potwierdzenie czy uda się zastosować klocki od Audi A6. Jeżeli z w/w nic nie wyjdzie myślę o gładkich EBC + Yellow Stuff. Chętnie kupiłbym tarcze DBA ale nie produkują do S-MAXa 2.5. Na tą chwilę nie biorę pod uwagę: - Black Diamond: chińszczyzna? - SP Performance: niby jeden z największych producentów w USA ale jakoś mało kto ich dobrze zna... - ATE: mam teraz, nie wytrzymały temperaturowo, pogięły się... - oryginałów: ciekawe kto je robi?... może nie byłyby takie złe? Według katalogu wieksze zaciski i tarcze powinny pasować bez przeróbek do oryginalnych piast, zwrotnic i rurek hamulcowych. Czy w praktyce to się potwierdzi - dowiem się wkrótce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeżeli ktoś będzie miał propozycje innego zestawu tarcz/klocków chetnie poczytam. Będę informował o dalszych postępach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela ale zostawił miłe wspomnienia ![]() Audi A6 Allroad 55 TDI C8 2019 3.0 TDI + mod by MOTOTRONIK >> 393KM 830Nm Ostatnio edytowane przez keisim ; 20-09-2011 o 23:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
No to czekamy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie jak na razie jest w miarę OK, nie biją tarcze, ale zaczęły trochę huczeć przy hamowaniu z większej prędkości i staram się ich nie przegrzewać |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: Audi A6 Allroad C8
Silnik: 3.0 TDI 349KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,018
|
![]()
Ja już nie mogę się doczekać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeżeli "zaczęły trochę huczeć przy hamowaniu z większej prędkości" to sprawdź grubość klocków. U mnie dzieje się tak zawsze na cienkim klocku.
__________________
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela ale zostawił miłe wspomnienia ![]() Audi A6 Allroad 55 TDI C8 2019 3.0 TDI + mod by MOTOTRONIK >> 393KM 830Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
Michał ,ale ja mam 4 tyś. przebiegu na klockach (wymiana razem z tarczami ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: Audi A6 Allroad C8
Silnik: 3.0 TDI 349KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,018
|
![]()
No patrz... i tak szybko poleciały Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Może TTTM?... masz przecież nacinane tarcze - EBC Ultimax (chyba dobrze pamiętam?). Niby cichsze od Turbo Groove ale IMHO muszą być głośniejsze od gładkich, zwłaszcza przy mocnym dohamowaniu.
__________________
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela ale zostawił miłe wspomnienia ![]() Audi A6 Allroad 55 TDI C8 2019 3.0 TDI + mod by MOTOTRONIK >> 393KM 830Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
![]()
A czym tak na prawdę różnią się tarcze Turbo groove od Ultimax bo opis na stronce jest niemal identyczny?a tak przy okazji można zmienić tarcze tylko z przodu na nowe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 20-07-2009
Skąd: cc
Model: FOCUS ST
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2014
Postów: 106
|
![]()
Ultimaxy mają nacięcia bez nawiertów ( co powoduje że sa nieco mniej głośne ). Generalnie turbo grove mają byc bardziej sportowe a ultimax bardziej komfortowe (zreszta chyba cena taka sama)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
![]() Cytat:
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: Audi A6 Allroad C8
Silnik: 3.0 TDI 349KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,018
|
![]()
pawpor, dzięki za podpowiedź - podejrzewam, że moga to być "rzuty" od różnych producentów... choć zapewne przyzwoitej jakości.
Jak widzisz to co wcześniej nastukałem do Ciebie na PW zebrałem w jeden temat... zobaczymy co z tego wyjdzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela ale zostawił miłe wspomnienia ![]() Audi A6 Allroad 55 TDI C8 2019 3.0 TDI + mod by MOTOTRONIK >> 393KM 830Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
![]()
Zapomniałem Ci jeszcze napisać że na SP Performance trzeba czekać od 1 do 2 miesięcy (ściągamy to prosto z USA)
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
big brake , hamulce , klocki , tarcze , zaciski |
|
|