![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Heja.
Mam altek ze swojego 2.0 tdci po własnoręcznej regeneracji. Kupiłem całkowicie nowy (stary bardzo głośno chodził i ciężko się obracal) po czym wieczorami po robocie rozebralen stary wymieniłem łożyska na oryginalne i szcztkortrzymacz ze szczotkami. Altek kręci się teraz lekko i cichutko ale nie wiem czy działa. Jak to sprawdzić poza autem? Przede wszystkim chodzi mi o 3pinowa wtyczkę. Może ktoś dysponuje schematem za co te piny odpowiadają? Chętnie bym to sprawdził i opylil za jakieś nieduże pieniądze - myślę że ktoś się jeszcze nim pocieszy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]()
Wtyczka nie jest konieczna żeby regulator napięcia pracował w trybie awaryjnym. Na wyjściu powinno się ustawić wówczas 13.7V.
Piny wtyczki wyglądają następująco: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na ostatnim pinie jest zasilanie. Pozostałe dwa prowadzą do PCM (ALT MON i ALT COM). Ostatnio edytowane przez hindus ; 02-01-2020 o 22:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Wow dzieki za tak szczegolowe info.
Dodatkowo: co wlasciwie powinienem zmierzyc? Bo zakrecic altkiem i zmierzyc samo napiecie miedzy wyjsciem a obudowa to raczej sredni test - altek bedzie calkowicie nieobciazony. Znasz jakis sposob na obciazenie altka na stole? P.S sorry za brak polskich znakow |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]() Cytat:
Możesz też podłączyć rozładowany akumulator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]()
Ludzie odpinają tą wtyczkę i wszystko działa (tylko kontrolka się świeci) więc nie widzę powodu dla którego to miałoby nie działać na stole Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jakiekolwiek napięcie się pojawiło na wyjściu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-07-2014
Skąd: Zabrze
Model: jeszcze focus mk2 GHIA ale już jest fusion 2016 se 2.0 EcoBoost
Silnik: 2.0 tdci , 2.0 EcoBoost
Rocznik: 2006 , 2016
Postów: 1,331
|
![]()
Kolego a czy Ty znasz zasadę działania alternatora ? Nie ma prawa podawać napięcia podczas kręcenia bo to nie prądnica i potrzebuje prądu wzbudzenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::specialist
![]() Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 806
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]()
No to
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
masz odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |