![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-04-2012
Skąd: kraków
Model: connect
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
![]()
123
Ostatnio edytowane przez ozi_wells ; 18-05-2012 o 12:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
![]()
Jeśli się upewnisz, że słupek, który chcesz zamotować jest identyczny jak poprzedni ( np. tłoki ) to możesz. Ale jak takiej pewności miał nie będziesz to nie eksperymentuj bo koszta finalnie mogą się okazać abstrakcyjne. Czytałem o przypadkach, gdzie jakaś mała różnica w słupku ciągnęła za sobą konieczność wymiany osprzętu, potem komputera, a i tak nie było ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-04-2012
Skąd: kraków
Model: connect
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
![]()
Wiem o co chodzi tylko poprostu zapytałem jak to wygląda, bo na przykład w seacie w 1.9tdi 110 i 90 ma ten sam słupek a rózni sie tylko osprzetem, wiec myslałem ze tutaj tez moze byc podobnie, mało jest silników HCPA strikte, dlatego miałem nadzieje ze ktos to przerabiał w swoim i bedzie cos wiedział.
|
![]() |
![]() |