![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 10-05-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 2
|
![]()
Witam.
Mam spory problem z moim fordzikiem. Ale od początku. Auto zaczęło dławic podczas dodawania gazu (taka czkawka na każdym biegu), zaczął strasznie kopcic, więcej palic i osłabł. Oddałem go do zaufanego mechanika. Ten stwierdził że to przepływomierz - wymienił go, przeczyścił cały układ wtryskowy. Podpiął kompa - puścił test jak auto stało i test dynamiczny podczas jazdy - wszystko OK. Ale samochód jest dalej słaby, nie ma takiego ładnego "kopnięcia" jak to było do tej pory. Tenże mechanik stwierdził że trzeba usunac katalizator, wywaliłem go więc (fakt był strasznie zakopcony, nie było wcale prześwitu). Ale auto dalej jest mułowate. Aha auto nie ma zupełnie problemu z odpalaniem, silnik pracuje na wolnych obrotach bez zarzutu. Pojechałem tez do innego mechanika, podpieliśmy auto pod kompa i tez wyszło, że wszystko jest OK Samochód obecnie nie puści nawet dymka (nawet podczas wkręcania na wyższe obroty), oczywiście szarpania nie ma, wszystko jest niby Ok, ale dalej jest słaby!!!! Możecie mi pomóc, podpowiedziec co to może byc????? Z góry dziękujęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Marek ; 29-05-2012 o 05:58 Powód: Dodanie prefiksu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-09-2011
Skąd: Dolnośląskie, Ziębice
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCi 130 kucy
Rocznik: 2002
Postów: 91
|
![]()
Sprawdź rury IC
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 10-05-2012
Skąd: Kraków
Model: mondeo 3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
rurY IC , FILTR PALIWA, TURBINA EWENTUALNIE STEROWANIE NIA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 01-05-2012
Skąd: Dąbrówka okolice Starogardu Gdańskiego
Model: MONDEO GHIA COMBI
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2002/2003
Postów: 56
|
![]()
Zobacz czy czasami nie jest zabrudzony MAP SENSOR. Odpowiedzialny za sterowanie turbiny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 10-05-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 2
|
![]() Cytat:
Ci moi mechanicy twierdzą ze turbina jest OK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,647
|
![]()
Jakby była walnięta jakaś rura z IC to by kopcił a tu tak już nie jest. Stawiam na MAP SENSOR ew. kierownice turbiny - może od tego kopcenia zawalone są nagarem i ciężko pracują.
Ewing sprawdź jak chodzi sztanga przy turbinie. Co do usuniętego katalizatora to nie wiem czy dobrze zrobiłeś. Z tego co pamiętam w miejsce katalizatora powinno wstawić się decata bo chyba turbina może się za bardzo rozpędzić. Zapytaj o katalizator Heko on ma z tym doświadczenie. Ostatnio edytowane przez benio ; 10-05-2012 o 22:58 |
![]() |
![]() |