![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-05-2012
Skąd: Wolin
Model: MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 92
|
![]()
Mechanik ze mnie żaden i nie wiem co to za część i za co odpowiada, dlatego nie mam jak tego wyszukać na forum ani nawet jak rozsądnie zatytułować. Chwilowo brak czasu żeby podjechać do mechanika więc proszę o pomoc tutaj - ta okolica złącza elektrycznego i opaski zaznaczona na czerwono poci się. Również nad tym miejscem na pokrywie zasłaniającej silnik jest tłusto od oparów oleju.
Z czym się to wiąże, przejmować się tym czy nie ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez cysior ; 21-08-2012 o 16:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
![]()
Wg mnie jest to przpustnica sterujaca cyrkulacja spalin. Tez sie nie znam wiec mge sie mylic. Mozesz sprawdzic czy przy zgaszonym silniku jestnu Ciebie otwarta czy zamknieta? Wystarczy plaski srubokret Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-05-2012
Model: mondeo,accord 2.2
Silnik: diesel 140km,150km
Rocznik: 2008,2010
Postów: 640
|
![]()
o tym pisal brethher chyba ale jego temat mod wojtek zamknal,ja mam to samo i narazie olalem tematGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-05-2012
Skąd: Wolin
Model: MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 92
|
![]()
no to szkoda że nikt doświadczony w temacie nie chce zabrać głosu..
pbobek, śrubokręta to ja tam nie będę pchał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
![]()
Nie trzeba pchać. Odkręcasz obejmę, ściągasz przewód no i jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Troszkę grzebie w tym temacie bo pojawia mi się Check engine i traci moc. Jestem po wymianie jednego zaworu (ost. foto) ale "brzęczy" drugi i znowu świecie się Check... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 01-05-2011
Skąd: Ruda Śląska
Model: fokus mk 2 audi a2
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 226
|
![]()
no z tego wniosek że ten typ tak ma bo ja też tak mam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-05-2012
Skąd: Wolin
Model: MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 92
|
![]()
oki, wg mechanika to przepustnica powietrza której kiepski projekt powoduje wydostawanie się drobin oleju, ten typ tak ma i ponoć nie da się sensownie tego uszczelnić
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]()
Na szczęście u mnie nie ma tego problemu ale jeśli mechanik mówi ci że nie da się tego uszczelnić to jest cienki - bolek .
Przepustnica się zanieczyszcza raczej w każdym samochodzie , również w benzynowcach .
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: Wołomin i okolice
Model: Accord Typ S
Silnik: 2.4 Pb + Podtlenek LPG ;)
Rocznik: 2004
Postów: 546
|
![]()
Kolego. Sprawdź czy tej obejmy metalowej nie da sie bardziej skręcić. często bywwa to powodem przedmuchiwania i wydostawania sie oleju wlaśnie z pod tej opaski. dokręć to i obmyj wyciek pojeździj poobserwój.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Nie tyle obejma co zly montaz gumowej uszczelki. Uszczelka ma 2 naciecia w ktore musza wejsc dwa zabki na przewodzie dolotowym podczas montazu. Inaczej bedzie cieklo.
Drugim miejscem wycieku jest flansza miedzy przepustnica a kolektorem, ale to mozna spokojnie uszczelnic silikonem. |
![]() |
![]() |