![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-12-2010
Skąd: Luszowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 2
|
![]()
Witam serdecznieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Posiadam Forda Mondeo 2.0 TDCI 2002r kombi, auto ma przejechane niecałe 240 000 tyś. Około 1,5 tyg, temu zauważyłem poważny spadek mocy i dość intensywniejszy gwizd turbiny..... auto zaczyna się zbierać...(zbierać to duże słowo).... powoli przyspieszać dopiero po przekroczeniu 1800 obr. Turbinę słychać głośniej niż zwykle i jest to taki tępy czy głuchy gwizd. Auto nie kopci. Rury dolotowe sprawne. Dodatkowo jeszcze ostatnio miałem problem z temperaturą....powyżej prędkości 165km/h wskazówka temperatury silnika dochodziła do czerwonego pola... poniżej 160 wszystko było ok. Czy ktoś z użytkowników miał lub spotkał się z podobnymi problemami ?? Prosił bym o radę lub pomoc. PozdrawiamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
|
![]()
Sprawdź dokładnie rury dolotowe, czasami trudno zauważyć nieszczelność - a podczas jazdy ciśnienie ucieka. Najlepszym potwierdzeniem jest manometr ale trzeba sprawdzić ciśnienie pod obciążeniem (jadąc). Jak nie to mogłeś zajechać turbo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-12-2010
Skąd: Luszowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 2
|
![]()
Na szczęście tylko rura dolotowa była pęknięta :]
|
![]() |
![]() |