Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-07-2012, 18:27   #1
piotrus1985
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 18-12-2010
Skąd: Luszowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 2
Domyślnie spadek mocy i dziwnie gwiżdżąca turbina... 2.0 TDCI MK III 2002 r

Witam serdecznieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Posiadam Forda Mondeo 2.0 TDCI 2002r kombi, auto ma przejechane niecałe 240 000 tyś. Około 1,5 tyg, temu zauważyłem poważny spadek mocy i dość intensywniejszy gwizd turbiny..... auto zaczyna się zbierać...(zbierać to duże słowo).... powoli przyspieszać dopiero po przekroczeniu 1800 obr. Turbinę słychać głośniej niż zwykle i jest to taki tępy czy głuchy gwizd. Auto nie kopci. Rury dolotowe sprawne. Dodatkowo jeszcze ostatnio miałem problem z temperaturą....powyżej prędkości 165km/h wskazówka temperatury silnika dochodziła do czerwonego pola... poniżej 160 wszystko było ok.

Czy ktoś z użytkowników miał lub spotkał się z podobnymi problemami ??
Prosił bym o radę lub pomoc.
PozdrawiamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

piotrus1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-07-2012, 18:58   #2
peterpz
ford::professional
 
Avatar peterpz
 
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
Domyślnie Odp: spadek mocy i dziwnie gwiżdżąca turbina... 2.0 TDCI MK III 2002 r

Sprawdź dokładnie rury dolotowe, czasami trudno zauważyć nieszczelność - a podczas jazdy ciśnienie ucieka. Najlepszym potwierdzeniem jest manometr ale trzeba sprawdzić ciśnienie pod obciążeniem (jadąc). Jak nie to mogłeś zajechać turbo...
peterpz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-07-2012, 20:24   #3
piotrus1985
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 18-12-2010
Skąd: Luszowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 2
Domyślnie Odp: spadek mocy i dziwnie gwiżdżąca turbina... 2.0 TDCI MK III 2002 r

Na szczęście tylko rura dolotowa była pęknięta :]
piotrus1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.