![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
Udało mi się podłączyć map sensor Forda pod biały kabel wtyczki do map sensora brc.
Mam natomiast problem z tym, że po połączeniu tych kabli od razu po gwałtownym dodaniu gazu silnik się dławi i szarpie, i od razu przełącza się na benzynę. Udaje mi się przyśpieszyć, ale tylko i wyłączenie w sytuacji kiedy bardzo delikatnie i powoli dodaję gazu. Przed podłączeniem pod map sensora Forda, podłączyłem benzynę pod interface, ale nie było żadnych błędów. Samochód na benzynie pracuje prawidłowo. Czy któreś z ciśnień jest nieprawidłowe? Który parametr w ustawieniach powinienem zmienić, aby nie następowała zmiana z gazu na benzynę? Ciśnienie ustawiłem na 1500 mbar, ale problem pozostał. Poniżej znajduje się screen z pracy silnika na wolnych obrotach na LPG oraz ustawienia przełączania z gazu na benzynę, przy powolnym dodawaniu gazu do 2500 rpm oraz wykres, na którym jest widoczny moment przełączenia w gazu na benzynę. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-07-2012
Model: Cougar
Silnik: V6
Rocznik: 2000
Postów: 14
|
![]()
A dlaczego podłączyłeś mapsensory równolegle? Jaki oczekujesz wynik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
Podpiałem się pod map sensor Forda w celu regulacji instalacji gazowej.
Bez map sensora nie ma możliwości wyregulowania map. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
to teraz musisz jeszcze skalibrować wskazania MAP-a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
W jaki sposób należy skalibrować wskazania MAP?
W ustawieniach BRC zaznaczyłem tylko opcję Map sensor: OEM. Udało mi się odszukać instrukcję do BRC P&D. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Czy procedura dla BRC Sequent 24 S24MY10 jest taka sama? Czy prawidłowa procedura dla mojej instalacja została opisana w poniższym fragmencie? "Z funkcji należy skorzystać gdy sygnał obrotów nie jest stabilny lub występują przekłamania w jego odczycie. W celu aktywacji okna należy biały przewód wtyczki MAP BRC (wiązka SQ P&D) połączyć z przewodem sygnałowym czujnika samochodu, następnie w oknie regulacja/obroty zaznaczyć sygnał obrotów jako zamknięty a w typie instalacji/rodzaj czujnika map podąć OEM. Ostatnim krokiem jest odczyt minimalnej i maksymalnej wartości MAP. Minimalną odczytujemy na uruchomionym silniku , bez obciążenia (wolne obroty) , maksymalną tylko na włączonym zapłonie." Ostatnio edytowane przez murawpio ; 16-08-2012 o 00:24 |
![]() |
![]() |