Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-08-2012, 19:28   #1
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Samoczynne przełączanie na benzynę po podłączeniu map sensora.

Udało mi się podłączyć map sensor Forda pod biały kabel wtyczki do map sensora brc.
Mam natomiast problem z tym, że po połączeniu tych kabli od razu po gwałtownym dodaniu gazu silnik się dławi i szarpie, i od razu przełącza się na benzynę. Udaje mi się przyśpieszyć, ale tylko i wyłączenie w sytuacji kiedy bardzo delikatnie i powoli dodaję gazu.

Przed podłączeniem pod map sensora Forda, podłączyłem benzynę pod interface, ale nie było żadnych błędów. Samochód na benzynie pracuje prawidłowo.


Czy któreś z ciśnień jest nieprawidłowe? Który parametr w ustawieniach powinienem zmienić, aby nie następowała zmiana z gazu na benzynę?
Ciśnienie ustawiłem na 1500 mbar, ale problem pozostał.

Poniżej znajduje się screen z pracy silnika na wolnych obrotach na LPG oraz ustawienia przełączania z gazu na benzynę, przy powolnym dodawaniu gazu do 2500 rpm oraz wykres, na którym jest widoczny moment przełączenia w gazu na benzynę.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-08-2012, 20:01   #2
Mcougar
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-07-2012
Model: Cougar
Silnik: V6
Rocznik: 2000
Postów: 14
Domyślnie Odp: Samoczynne przełączanie na benzynę po podłączeniu map sensora.

A dlaczego podłączyłeś mapsensory równolegle? Jaki oczekujesz wynik?
Mcougar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-08-2012, 20:09   #3
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Odp: Samoczynne przełączanie na benzynę po podłączeniu map sensora.

Podpiałem się pod map sensor Forda w celu regulacji instalacji gazowej.
Bez map sensora nie ma możliwości wyregulowania map.
murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2012, 10:36   #4
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Samoczynne przełączanie na benzynę po podłączeniu map sensora.

to teraz musisz jeszcze skalibrować wskazania MAP-a
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-08-2012, 01:19   #5
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Odp: Samoczynne przełączanie na benzynę po podłączeniu map sensora.

W jaki sposób należy skalibrować wskazania MAP?
W ustawieniach BRC zaznaczyłem tylko opcję Map sensor: OEM.

Udało mi się odszukać instrukcję do BRC P&D.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Czy procedura dla BRC Sequent 24 S24MY10 jest taka sama?

Czy prawidłowa procedura dla mojej instalacja została opisana w poniższym fragmencie?

"Z funkcji należy skorzystać gdy sygnał obrotów nie jest stabilny lub występują przekłamania
w jego odczycie. W celu aktywacji okna należy biały przewód wtyczki MAP BRC (wiązka
SQ P&D) połączyć z przewodem sygnałowym czujnika samochodu, następnie w oknie
regulacja/obroty zaznaczyć sygnał obrotów jako zamknięty a w typie instalacji/rodzaj
czujnika map podąć OEM. Ostatnim krokiem jest odczyt minimalnej i maksymalnej wartości
MAP. Minimalną odczytujemy na uruchomionym silniku , bez obciążenia (wolne obroty) ,
maksymalną tylko na włączonym zapłonie."

Ostatnio edytowane przez murawpio ; 16-08-2012 o 00:24
murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.