![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-03-2012
Skąd: Zabrze
Model: Focus mk2
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 115
|
![]()
Witam,
w tylnym zawieszeniu mam metaliczne stuki na małych nierównościach Byłem ostatnio na stacji diagnostycznej i powiedzieli, że w zawieszeniu wszytko Odkryłem natomiast, że stukanie znika jak lekko nacisnę hamulec. Jadąc na ręcznym nic nie dzwoni, puszczam i znowu. Czy jest możliwe by klocki stukały??? Miał ktoś taka przygodę? Ostatnio edytowane przez jvc ; 15-05-2013 o 22:58 Powód: poprawa tytułu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-02-2013
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 165
|
![]()
jest to całkowicie możliwe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-03-2012
Skąd: Zabrze
Model: Focus mk2
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 115
|
![]()
Co z takim fantem mogę zrobić, dlaczego się tak stało ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-08-2008
Skąd: Gdynia
Model: Focus MK2 / FOCUS MK4 Titanium
Silnik: 1.6 100KM Pb95 / EcoBoost 1.0 125KM
Rocznik: 2005 / 2019
Postów: 360
|
![]()
Rozbierz, sprawdź, oczyść i zamontuj ponownie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 25-01-2013
Skąd: KRAKÓW
Model: Focus 3
Silnik: 1.5 TDCi 95 KM
Rocznik: 2015
Postów: 648
|
![]()
Masz najprawdopodobniej zanieczyszczone prowadnice klocków, po hamowaniu tłok się cofa klocek ma problem z tym i stuka Ci o tarcze. Jak ktoś się ogranicza tylko do wymiany klocków a nie czyści innych rzeczy dookoła to tak to wygląda właśnie po jakimś czasie.
__________________
Fordziarz |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2010
Skąd: Świętokrzyskie
Model: MAZDA3
Silnik: 1,6 CiTD już bez FAP
Rocznik: 2006
Postów: 39
|
![]()
W moim aucie było to samo dostawałem juz szewskiej pasji, po przeczytaniu tego wątku zaciągnąłem delikatnie ręczny podczas jazdy dzwonienie ustało jak ręka odjął.Przyczyna okazał sie wewnetrzny klocek a dokładnie spęzynka która go dociska żeby siedział sztywno,hamulce rozebrałem sprężynkę podgiąłem i cisza jak makiem zasiał.Tyle nerwów szarpaki dwa razy a tu taka pierdoła.Jeszcze ten co mi wymieniał klocki twierdził uparcie ze to nie może być wina tego.Jeszcze zrobiłem taki test postawiłem auto nie zaciągałem ręcznego i sporym młotkiem uderzyłem w oponę pięknie dzwoniłoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-04-2010
Model: focus 2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2006
Postów: 48
|
![]()
U mnie podobny efekt, skończyło się na wymianie klocków na oryginalne, stukanie ustało. Dwa tygodnie założyłem ferodo.
|
![]() |
![]() |