![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 13-01-2021
Model: MK4
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 2
|
![]()
Witam,
Mam problem z Fordem Mondeo MK4 2007 1.8 TDCI. Przy zakupie samochodu okazało się że pasek wieloklinowy był naderwany i do natychmiastowej wymiany. Wymianę zrobiłem u mechanika wraz z rolką i napinaczem paska. Po przejechaniu paru set kilometrów pewnego dnia gdy wyjechałem zaczęły się wydobywać dzwięki strzelania przy 2 biegu, po zatrzymaniu okazało się, że pasek wieloklinowy jest uszkodzony oraz widoczne jest zachlapanie olejem w miejscu paska. Płyn w układzie wspomagania jest nie naruszony więc to chyba nie pompa wspomagania. Zauważyłem że zaczęło trochę ubywać płynu chłodniczego. Wyczytałem że pasek wieloklinowy napędza pompę wody więc może tu jest problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Według mnie to właśnie uszczelnienie pompy wspomagania puściło i rzuca olejem na około
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |