![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 01-07-2010
Model: GALAXY
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2013
Postów: 32
|
![]()
Problem z prostym ustawieniem kierownicy. Mechanik dzisiaj sprawdził mi zawieszenie wymienił gumę na przegubie i ustawił zbieżność ale jak wyciągał usztywniacz z pod kierownicy (którym się ją blokuje kierownic na czas ustawania zbieżności) lekko opadała w prawo i tak kilka razy. Ustawiał to najpierw kilka razy na komputerowym urządzeniu, a potem próbował jeszcze na starszym laserowym. Za każdym razem ten sam efekt kierownica zablokowana na czas ustawiania idealnie w pozycji na wprost, zbieżność ustawiona w granicach perfekcji zdejmował blokadę kierownicy, a ona opadała lekko w prawo. Z uwagi na fakt że było późno umówiliśmy się na inny termin. Dodam że jak ustawiał mi zbieżność kilka miesięcy wcześniej zrobił to idealnie.
Nie wiem czy to mogło mieć wpływ ale: Niestety w między czasie padła mi dwumasa i z konieczności musiałem ją wymienić w innym serwisie, który tylko wyglądał profesjonalnie. I po tej wymianie dwumasy stwierdziłem, że jest przestawiona zbieżność i kierownica stoi krzywo oraz, że guma od przegubu jest uszkodzona. Z tego co wiem do wymiany dwumasy musieli zdjąć wózek i magiel, nie wiem tylko co spierdzielili bo nic na gołe oko nie widać co mogło by powodować problem z ustawieniem kierownicy. Aha jeszcze doszedł jeden objaw bicie kierownicy podczas hamownia. Proszę o podpowiedź co to może być. Ja stawiam na magiel albo łożyska MCperosona, ale nie mogę znaleźć ku temu dowodu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 01-07-2010
Model: GALAXY
Silnik: 2.0 TDCI DW10C
Rocznik: 2013
Postów: 32
|
![]()
Problem rozwiązany mechanik popuścił maglownicę dokręcił ją jeszcze raz i ponownie ustawił zbieżność. Teraz kierownica jest prosto i samochód nie ściąga.
|
![]() |
![]() |