![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
Witam.
Przeglądając forum nie natknąłem się na konkretną odpowiedź dotyczącą zamontowania instalacji gazowej do Forda Mondeo z 2000 rocznika z silnikiem 2.0 PB 145 KM , Zwracam się więc z uprzejmą prośbą do osób które mają wiedzę i doświadczenie z instalacją dla tego forda o ogólną poradę przy wyborze instalacji LPG ( nie szukam osprzętu z najwyższej półki, lecz instalacji która w pełni zadowoli przeciętnego użytkownika i pozwoli skutecznie obniżyć koszty tankowania) Niestety nie posiadam żadnej wiedzy na temat sterowników podzespołów i innych komponentów więc dobór ewentualnej konfiguracji jest dla mnie nie lada wyczynem. Dysponuję budżetem 2100 zł i chciał bym go nie przekroczyć, o ile to możliwe wogóle zamontowanie instalacji w takiej kwocie do tego silnika. Drugą rzeczą pozostaje wybór gazownika z moich okolic więc proszę również o ewentualne porady, doświadczenia z warsztatami z obrębu Rudy Śląskiej, Chorzowa, Katowic,Bytomia. Za dwa tygodnie planuję podróż do Szwajcarii i nie ukrywam że wołałbym już zrobić ją na "gazie" Proszę o porady konfiguracje czy też podstawowe rzeczy i zagadnienia na które warto zwrócić uwagę podczas rozpoczynania przygody z LPG Pozdrawiam Dawid Ruda Śląska |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 06-10-2011
Skąd: Puszczykowo
Model: Fiesta
Silnik: 1300i
Rocznik: 1995
Postów: 254
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]() Cytat:
zaproponowano mi taki zestaw: 1. reduktor: ACR01 2. elektronika: STAG 4 Eco, 3. listwa: AC W01, 4. zbiornik Bormech lub GZWM pojemność ok 45l. cena około 2300 zł, co sądzicie o STAG 4 eco? sa jakieś konkretne różnice między tym modelem a np ECO 4 plus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Odpuść eco
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
jakieś konkretne argumenty dlaczego odpuścić, i jaka ewentualnie alternatywa dla tego eco może Stag 4 plus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Brak korekt, plus o wiele lepszy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::beginner
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 30-04-2013
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Duratec he
Rocznik: 2001
Postów: 24
|
![]()
Ja jestem umówiony na montaż i zamówiłem:
KME Nevo KME Tur Matrix HS (te wtryski są lepsze od hany) Butla 55l w koło Koszt z montażem to 2600zl ale montaż staranny, każde auto robią 2 dni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Zobaczysz jakie one lepsze jak zima przyjdzie :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
Padło więc na zestaw
1. reduktor: ACR01 2. elektronika: STAG 4 Plus 3. listwa: AC W01, Cena 2400 zł ( wlew w zderzaku) Żeby było śmiesznie akurat wczoraj ni z tąd ni z owąd zapalił mi się check engine, auto ma przejechane 160.000 km nie szarpie nie dymi nie dusi się, nie bierze oleju pali w każdych warunkach na dotyk, oleje i filtry wymieniane skrupulatnie. Spalanie jak najbardziej w normie dla tego silnika. Zastanawiam się jaka może być przyczyna i jak odniesie się do tego instalator przed założeniem instalacji. |
![]() |
![]() |