Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-09-2013, 20:29   #1
David_Ruda Sl
ford::beginner
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
Domyślnie LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Witam.

Przeglądając forum nie natknąłem się na konkretną odpowiedź dotyczącą zamontowania instalacji gazowej do Forda Mondeo z 2000 rocznika z silnikiem 2.0 PB 145 KM ,
Zwracam się więc z uprzejmą prośbą do osób które mają wiedzę i doświadczenie z instalacją dla tego forda o ogólną poradę przy wyborze instalacji LPG ( nie szukam osprzętu z najwyższej półki, lecz instalacji która w pełni zadowoli przeciętnego użytkownika i pozwoli skutecznie obniżyć koszty tankowania)
Niestety nie posiadam żadnej wiedzy na temat sterowników podzespołów i innych komponentów więc dobór ewentualnej konfiguracji jest dla mnie nie lada wyczynem.
Dysponuję budżetem 2100 zł i chciał bym go nie przekroczyć, o ile to możliwe wogóle zamontowanie instalacji w takiej kwocie do tego silnika.
Drugą rzeczą pozostaje wybór gazownika z moich okolic więc proszę również o ewentualne porady, doświadczenia z warsztatami z obrębu Rudy Śląskiej, Chorzowa, Katowic,Bytomia.

Za dwa tygodnie planuję podróż do Szwajcarii i nie ukrywam że wołałbym już zrobić ją na "gazie"
Proszę o porady konfiguracje czy też podstawowe rzeczy i zagadnienia na które warto zwrócić uwagę podczas rozpoczynania przygody z LPG
Pozdrawiam Dawid Ruda Śląska

David_Ruda Sl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2013, 21:13   #2
morus
Zablokowany
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 06-10-2011
Skąd: Puszczykowo
Model: Fiesta
Silnik: 1300i
Rocznik: 1995
Postów: 254
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Przedstaw Swój problem na [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
morus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2013, 21:55   #3
David_Ruda Sl
ford::beginner
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Cytat:
Napisał morus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przedstaw Swój problem na [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
już tam jestem kolego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .... lubię obiektywnie podchodzić do tematu i czerpać wiedzę z wielu źródeł, z tąd też i moja obecność tutaj.

zaproponowano mi taki zestaw:
1. reduktor: ACR01
2. elektronika: STAG 4 Eco,
3. listwa: AC W01,
4. zbiornik Bormech lub GZWM pojemność ok 45l.

cena około 2300 zł, co sądzicie o STAG 4 eco? sa jakieś konkretne różnice między tym modelem a np ECO 4 plus?
David_Ruda Sl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2013, 22:45   #4
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Odpuść eco
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2013, 22:55   #5
David_Ruda Sl
ford::beginner
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Cytat:
Napisał Struna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Odpuść eco
jakieś konkretne argumenty dlaczego odpuścić, i jaka ewentualnie alternatywa dla tego eco może Stag 4 plus?
David_Ruda Sl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2013, 22:56   #6
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Brak korekt, plus o wiele lepszy.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2013, 23:01   #7
David_Ruda Sl
ford::beginner
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Cytat:
Napisał Struna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Brak korekt, plus o wiele lepszy.
dzięki kolego
David_Ruda Sl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2013, 06:39   #8
yeahman
ford::beginner
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 30-04-2013
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Duratec he
Rocznik: 2001
Postów: 24
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Ja jestem umówiony na montaż i zamówiłem:
KME Nevo
KME Tur
Matrix HS (te wtryski są lepsze od hany)
Butla 55l w koło
Koszt z montażem to 2600zl ale montaż staranny, każde auto robią 2 dni.
yeahman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2013, 08:49   #9
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Zobaczysz jakie one lepsze jak zima przyjdzie :-)
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2013, 12:06   #10
David_Ruda Sl
ford::beginner
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 02-07-2011
Skąd: Ruda Slaska
Model: Mondeo MK3 HB ghia
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2001
Postów: 13
Domyślnie Odp: LPG mk3 2.0 145 KM wasza sugestia

Padło więc na zestaw
1. reduktor: ACR01 2. elektronika: STAG 4 Plus 3. listwa: AC W01,
Cena 2400 zł ( wlew w zderzaku)

Żeby było śmiesznie akurat wczoraj ni z tąd ni z owąd zapalił mi się check engine, auto ma przejechane 160.000 km nie szarpie nie dymi nie dusi się, nie bierze oleju pali w każdych warunkach na dotyk, oleje i filtry wymieniane skrupulatnie.
Spalanie jak najbardziej w normie dla tego silnika. Zastanawiam się jaka może być przyczyna i jak odniesie się do tego instalator przed założeniem instalacji.
David_Ruda Sl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.