![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-02-2008
Model: fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 18
|
![]()
Witam,
Podczas dzisiejszej jazdy zapaliła mi się kontrolka "check engine". Po podłączeniu pod laptopa, przez kabel F-super, program Formidable pokazał mi błąd: P1100 mass air flow sensor circuit intermittent(P1100 Czujnik przepływu masy powietrza Obwód przerywany). Jak to naprawić? Moje auto to: Ford Mondeo MK4, 1.8tdci, 125KM, 2008r. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2009
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi 115KM Econetic
Rocznik: 2009
Postów: 190
|
![]()
A tam od razu wymieniać...
Odpiąć wtyczkę, popsikać wd40 na styki, skasować błąd, pojeździć i sprawdzić czy się znowu pojawi... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-02-2008
Model: fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 18
|
![]()
A możecie mi Panowie podać lokalizację tej wtyczki??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2012
Model: Vectra B/Mondeo MK4
Silnik: X18XE/2.0PB LPG
Rocznik: 1997/2012
Postów: 473
|
![]()
Piszesz w znanej sobie wyszukiwarce "przepływomierz powietrza" w opcjach zaznaczasz "grafika" i wiesz już jak to może wyglądać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Idziesz do auta podnosisz maskę i szukasz pomiędzy silnikiem a filtrem powietrza.
Ale nie polecam WD40 a nawet 140, zalecam długie moczenie, pocieranie wacikami, jakimiś środkami do usuwania nagarów, czyszczenia styków itp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-02-2008
Model: fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 18
|
![]()
Dzięki za odpowiedź, w wyszukiwarce znalazłem ale sam przepływomierz.
Jutro poszukam go pod maską. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
Nie pamiętam jaki błąd mi wyskoczył,ale też coś z przepływomierzem. Działo się to podczas jazdy tyle że z większą prędkością. Po podpięciu pod dobry komp ,który pokazuje temperaturę na czujnikach,okazało się że jeden jest uwalony(pokazywał -17 stopni). Po wymianie jest OK
|
![]() |
![]() |