![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
![]()
Witam
Od stosunkowo krótkiego czasu jestem użyszkodnikiem czwórki. Chciałem zapytać osoby które przejeździły tym autem z silnikiem benz. 2.0 duratec trochę km, jak wygląda sprawa z braniem oleju przez silnik? Wiem że w mk3 sporo osób ma problem z pociąganiem oliwy. O dziwo moja trójka od wymiany do wymiany bez dolewki. Czwórka ma w tym momencie niecałe 80tys. km przebiegu. Czy w MK4 poprawiono problem brania oleju w tych silnikach?
__________________
CBR 1000RR + MICRON ![]() FORD - nigdy mnie nie zawiódł. Ostatnio edytowane przez enjoypoznan ; 07-09-2013 o 10:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]()
Nic nie bierze . Mam przejechane 170 tyś i od wymiany do wymiany .
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
![]()
Poprawione. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
leszcz Jeździsz na 5w30? Ja obecnie w obydwu Mondkach mam zalane 5w30 A5 Motorcraft-a. Dodano: Witajcie. Mam takie pytanie. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi jakie są różnice i w ostatecznym rachunku który olej jest lepszy jakościowo? Chodzi o porównanie Ford Formula F 5w30 a Motorcraft A5 5w30. Szukałem info w necie jak i u sprzedawców. Jednak twierdzą oni że to "prawie" to samo. A mi się zdaje że jednak różnice są.
__________________
CBR 1000RR + MICRON ![]() FORD - nigdy mnie nie zawiódł. Ostatnio edytowane przez enjoypoznan ; 07-10-2013 o 15:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 15-10-2008
Skąd: Szczecin
Model: Sprzedany
Silnik: Duratec 1.8 HE 125KM
Rocznik: 2001
Postów: 252
|
![]()
Hm, a to nie są te same oleje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
enjoypoznan jak widzisz w innym temacie jednak problem brania oleju wystepuje również w mk4 - bez objawowe znikanie oleju (brak dymienia na niebiesko). sledz mój temat bo będę zalaczal tam info co i jak w naprawie silnika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-06-2012
Model: MK4 TiX
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 2008
Postów: 165
|
![]()
U mnie 140 i nie bierze.
|
![]() |
![]() |