![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-06-2012
Model: fusion
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 66
|
![]()
Witam,
dziś mi się zapaliła kontrolka akumulatora na desce rozdzielczej. Sprawdziłem napięcie: 1. Bez włączonego silnika 12,4V 2. Z włączonym silnikiem na biegu jałowym 13,5V 3. Pełne obciążenie odbiornikami 12,7V Czyli nędza. Ten model ma jakieś typowe wady? Czy mogło się zechalać wszystko? Jakieś macie namiary na alternatory regenerowany lub coś podobnego? Pzdr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
Wymień szczotki, bo są już krótkie, a nie cały alternator.
|
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: S-max , Edge
Silnik: 2.0 B, 2.7 B
Rocznik: 2009-miot majowy, 2019-miot kwietniowy
Postów: 812
|
![]()
Może to też być regulator napięcia. Nie wiem jak w starszych rocznikach, ale w 2009 w takim przypadku trzeba wymienić cały alternator. Oryginał to jak dobrze pamiętam Mitsubishi. Koszt ok. 1 tyś. Regenerowany ok. 600 zł. Ale potrafi być trwalszy jak fabryczny.
|
![]() |
![]() |