![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
Znowu mam problem z moją fieściną. Pojechałem sobie rano na pociąg dojeżdżam do staci , a fiesta na luzie wskakuje na 3,5 tys obrotów i sobie na nich pracuję(no dobra miałem coś takiego, wcisnąłem sprzęgło ale tym razem nie przestała pracować). Zostawiłem na parkingu i przyjeżdżam z powrotem a jest w miarę okey to znaczy faluję na gazie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. To za telefon i dzwonię do Jargielka- "przeczyść". To zrobiłem i teraz się ustatkowało ,ale po przeczyszczeniu 2 razy mi zrobiła taki numer, że dodałem mocniej gazu na luzie i znowu zawieszka na 3,5 tys , ale chcę odpiąć krokowy i odpinam a fiesta sobie dalej siedzi na tych 3,5 tys obrotów ani w te ani w tamtą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., dopiero po zgaszeniu przez stacyjkę zgasła. Potem ją przegoniłem , i teraz fiesta ani nie faluję na gazie ani nie wkręca się sama na te obroty(wszystko dział perfect). Dodam że jak falował , to fiesta potrafiła sama powoli przyspieszać ^^. I teraz jest okey, btw jutro chyba pojadę na komputer Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co się może dziać?? Dodam że wszystko przeczyszczone jest w tym pudełku czerwonym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Teraz baardzo delikatnie mi faluje, prawie nie zauważalnych obrotów dostaję, ale jednak coś chyba jest nie tak z krokowcem . Ostatnio edytowane przez m_g ; 13-10-2009 o 17:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
![]()
czujnik położena przepustnicy do sprawdzenia
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
Może to wyjdzie jutro na komputerze??.A gdzie ten czujnik się znajduję??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]()
m g: w dolnej części wtryskiwacza na zewnątrz; kabelki będą do niego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Małopolska
Model: Panda
Silnik: 1.1
Rocznik: 2003
Postów: 966
|
![]()
Witam podepne się pod temat. Posiadam Fiestę z 1997 r. 1.3 Kat. Czy silnik krokowy z tej aukcji będzie pasować do mojego silnika?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] pytam bo mój krokowiec ma czarny ten korpus gdzie znajduje się sam silnik oraz wtyczkę ma do góry skierowaną a nie jak tutaj w bok. Mój wygląda bardziej jak ten: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Czym róznią sie te krokowce? Czy do mojej fiesty 1.3 kat z 97 roku bedzie pasować ten z pierwszej aukcji. Jesli tak to skąd takie dysproporcje cenowe. Nowy 62 zl a tu uzywki za ponad 100 czasami. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
eng , ja rozmawiał z Jargielkiem i niestety zamienniki się nie sprawdzają ^^. Trzeba kupić oryginalny , bo inaczej wyrzucisz kasę a nie będzie to dobrze grało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Albo szukaj na szrocie i od razu sprawdzaj jak ci chodzi na tym silniczku nic z allegro ,chyba że oryginalny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Małopolska
Model: Panda
Silnik: 1.1
Rocznik: 2003
Postów: 966
|
![]()
No ale czy ten bedzie pasować? I czemu niby nie graja? Hmm....dziwne. Napewno objęte są jakąś gwarancją jakby co.
Dodatkowo mam pytanie. Przy skretach pojawia się kontrolka oleju. Co może oznaczać? Czyżby za mało oleju? Jaki dolać jeśli nie wiem co było wcześniej? Nie wymieniam, bo auto nawet nie jest moje ale musze nim jeszcze jakiś czas jeździć. Jaki olej moge dolać bez ryzyka? Może zwykły mineralny? Ostatnio edytowane przez eng ; 13-10-2009 o 20:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-10-2008
Skąd: Łódź
Model: Escort
Silnik: 1.3
Rocznik: 1997
Postów: 70
|
![]()
Niby sa ale nikt Ci tego nie uzna. Zamiennik krokowego nie chodzi w tym silniku niestety.
Co do kontrolki, tak to zbyt malo oleju. I to dosc znaczaco za malo, bo tam plywal jest nisko. Jak nie wiesz czym byl zalany to mozesz mineralnym, oleje sa mieszalne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
Byłem na komputerze i jakiś meksyk ^^. Krokowiec rozwalony i sonda jako takoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
![]()
Hey, mam jeszcze pytanie , czy to normalne że krokowiec śmierdzi spalenizną ??, tzn jak go odkręciłem i powąchałem to że środka wali spalenizną ^^ tzn spalonym np kabelkami czy plastikiem ,nie jest to zapach spalonej benzyny czy jak to czasami silnik pachnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |