![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-04-2014
Skąd: SO
Model: FF2 FL
Silnik: 2.0/145KM Pb
Rocznik: 2010
Postów: 193
|
![]()
Witam,
w jaki sposób zdemontować progi z przodu i z tyłu, aby tamtędy puścić kable do głośnika w bagażniku? Nie chciałbym nic pourywać. Może ktoś pamięta i w miarę szczegółowo doradzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2015
Postów: 317
|
![]()
Ja kable puściłem tunelem środkowym . Trasa zdecydowanie krótsza i wymaga tylko demontażu podłokietnika
__________________
Przybywam ze Szczecina !!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 03-09-2013
Skąd: Tychy
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.4
Rocznik: 2005
Postów: 461
|
![]()
Poprostu szarpnij za nie. Tylko pod jednym warunkiem musi być ciepło lub będziesz robił to w ogrzewanym garażu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-04-2014
Skąd: SO
Model: FF2 FL
Silnik: 2.0/145KM Pb
Rocznik: 2010
Postów: 193
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: KAROL
Zarejestrowany: 14-11-2012
Skąd: EŁK
Model: FOCUS MK1
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2000
Postów: 44
|
![]()
dywaniki czy cała wykładzinę? jeżeli wykładzinę to pod progami wykładzina jest przymocowana do takiej listwy na zszywki a sama listwa na zatrzaski
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
|
![]()
Ja bym proponował jednak progami puścić, według mnie lepiej.
__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-04-2014
Skąd: SO
Model: FF2 FL
Silnik: 2.0/145KM Pb
Rocznik: 2010
Postów: 193
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
|
![]()
Uszczelkę się wyciąga, a plastiki są na zatrzaskach, po prostu z czuciem trzeba sie za to wziąść aby nie pourywać, jak pierwszą wyciągniesz to pozniej bedzie juz łatwiej też to przerabiałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca |
![]() |
![]() |