![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 429
|
![]()
Witam,
proszę spojrzeć na załączone zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie, czy w tym przewodzie powinny pojawiać się pęcherzyki powietrza. Na pierwszym zdjęciu zaznaczyłem miejsce, które jest na drugim zdjęciu. Samochód odpala "od strzała", nie kopci, nie szarpie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
|
![]()
Zdecydwanie nie powinno byc tam pecherzykow powietrza. Czy masz to na uruchomionym silniku czy na wylaczonym?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 429
|
![]()
Na uruchomionym. Po wyłączeniu pęcherzyki znikają i daje się zauważyć, że paliwo w przewodzie cofa się w stronę filtra paliwa. Może tam jest nieszczelność.
Sprostujcie lub nie takie stwierdzenie. Paliwo tym przewodem idzie do pompy wysokiego ciśnienia, a tym powyżej niego wraca się nadmiar z przelewów powrotnych wprost do zbiornika paliwa? Proszę o sprawdzenie u siebie czy pojawiają się te pęcherze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 01-04-2014
Skąd: Lubin
Model: Ford Fusion 2017 Platinium
Silnik: 2,0 benzyna 240 km
Rocznik: 2017
Postów: 8
|
![]()
Hej mam to samo ..bobanr... uporales sie z tym problemem ja jestem po wymianie filtra u mechanika,ktory nie wie co z tym fantem zrobic ,a pecherzyki sa i maja sie dobrzeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ,w przeciagu dwoch miesiecy wymienil mi dwa filtry(ten drugi nie wiem w jakim celu)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 429
|
![]()
Nic nie zrobiłem w tym temacie. Dodatkowo dziwi mnie tak małe zainteresowanie tematem, choć podejrzewam że wieku też je ma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
|
![]()
Witam
Ja mam to samo. Walcze z falujacymi obrotami po zapaleniu silnika z rana i dzisiaj zauwazylem ze tez pojawia sie powietrze. Teraz pytanie w jaki sposob to zniwelowac. Czy mozna kupic obudowe filtra z uszczelniaczami bo zapewne tam gdzies musi lapac poiwetrze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 18-10-2012
Skąd: Wałbrzych
Model: C-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 109
|
![]()
może ten typ silnika tak ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja też je mam co prawda w c-maxie ale silnik też DW10 więc może to normalne poza tym nic niepokojącego się nie dzieje a na falujące obroty lekarstwem w moim przypadku była wymiana świecy żarowych
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 429
|
![]()
U mnie błędów również brak. Jeśli szukać nieszczelności to na oringach złączek przewodów które wychodzą z filtra. Niezależnie od tego pozostaje pytanie czy te pęcherzyki mogą się tam pojawiać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 18-10-2012
Skąd: Wałbrzych
Model: C-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 109
|
![]()
błędy miałem po podłączeniu pod komputer ale tam też u góry gdzieś po lewej stronie jest wtyczka z 4rema kablami co idzie do świec i można łatwo je miernikiem sprawdzić u mnie jedna była spalona i na desce nic nie sygnalizowało, co do oringów można pokusić się na wymianę ale muszą być one specjalne do paliwa chyba zielone bo te zwykłe tylko pogorszą sprawę
|
![]() |
![]() |