|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-01-2015, 16:53 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-05-2013
Model: Focus [MK1]
Silnik: 1.8 ZETEC
Rocznik: 2002
Postów: 14
|
Jak się ma zapieczony zacisk PT do grzejącego się koła LT?
Witam,
na przeglądzie miałem stwierdzony brak ręcznego PT, mechanik stwierdził, że do wymiany cały zacisk PT. Póki co go nie wymieniłem, ale po powrocie strasznie rozgrzało się koło LT. Wróciłem do mechanika i stwierdził, że mam w ogóle nie używać ręcznego i, że jak mogłem tego nie wiedzieć.. Tak na chłopski rozum, jak się ma brak ręcznego i zapieczony zacisk PT do grzejącego się koła LT? |
13-01-2015, 17:43 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
|
Odp: Jak się ma zapieczony zacisk PT do grzejącego się koła LT?
Takie że albo grzałeś na ręcznym albo to że oba nie działają. Częsty przypadek że w zaciskach z tyłu koroduje mechanizm ręcznego. Na przeglądzie pewnie Ci zaciągał ręczny i LT nie odbił. Tylko że już nie chciało mu się sprawdzić że oba nie dobijają.
Pozdrawiam |