![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: S-max , Edge
Silnik: 2.0 B, 2.7 B
Rocznik: 2009-miot majowy, 2019-miot kwietniowy
Postów: 812
|
![]()
Witam. Może ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwestii. Swego czasu okleiłem tę "piękną" ceratę (okrywa od góry kolumnę kierownicy) sztucznym zamszem. Niestety po paru latach klej przestał trzymać i poprawa estetyki po geniuszach stylistyki Forda już nie działa. Chciałbym to zrobić ponownie , ale już w inny sposób i solidniej. O ile demontaż mocowania ceraty na kolumnie kierownicy jest banalnie prosty i intuicyjny, to już z przeciwnej strony jak dla mnie stanowi problem. Nie wiem jak odczepić (odkręcić?) plastikowy element usytuowany pod zegarami do którego przymocowana jest wspomniana cerata. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,685
|
![]()
W C-Maxie to na zatrzaskach siedzi. Trzeba pociągnąć do siebie delikatnie i się wypina. Spróbuj delikatnie.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: S-max , Edge
Silnik: 2.0 B, 2.7 B
Rocznik: 2009-miot majowy, 2019-miot kwietniowy
Postów: 812
|
![]()
Według mnie to delikatnie nie da się wypiąć. Zwłaszcza że ten element wchodzi po bokach na dół aż za osłonę przestrzeni pod kierownicą. Tam gdzie jest poduszka kolanowa. W uproszczeniu ma kształt odwróconego "U". I na końcówkach tego "U" dostrzegam fragment jakiejś ostrej blaszki. Ale całości nie widać i nie mam pojęcia czy to właśnie głównie trzyma, a jeżeli tak to jak to wypiąć (wykręcić)? Może z pod samymi zegarami faktycznie jest jakaś wpinka,ale na dole plastik trzyma się sztywno.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 20-11-2008
Skąd: Białystok
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 41
|
![]()
Zamszyk powiadasz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ok...
__________________
Wszyscy mają prawo do szczęścia ale nie wszyscy mają szczęście do prawa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,692
|
![]()
W S-maxie ktoś zrealizował wniosek racjonalizatorski i ten plastik pod zegarami jest przykręcony dwoma śrubami. Lewa jest dostępna od strony pokrywy złącza diagnostycznego, ale prawa to makabra - w zasadzie trzeba demontować poduszkę kolanową aby się do niej dostać... Jest metoda przy pomocy "trochę siłowego" odgięcia plastiku i dojścia torxem do śruby - nie jest to jednak łatwe i wymaga wprawy...
Komu to przeszkadzało, aby było jak w Mondeo MK4 "na wcisk"?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 17-08-2015 o 21:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::specialist
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: S-max , Edge
Silnik: 2.0 B, 2.7 B
Rocznik: 2009-miot majowy, 2019-miot kwietniowy
Postów: 812
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |