![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Michal
Zarejestrowany: 30-11-2021
Skąd: Szczecin
Model: Ford mondeo mk3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2002
Postów: 13
|
![]()
Witam ,w moim mondku 1.8 benzyna wymieniane były-swiece, kable ngk ,filtry ,cewka .Gdy chce dac gazu od 3 biegu wzwyż obroty mam wysokie ale prędkości brak ,dopiero jak się rozpedzi wtedy mogę depnąć.Nie wiem jaka część odpowiada za to (egr wyczyszczony ).Prosiłbym o pomoc ,podanie części odpowiadającej za to której nie wymieniłem. Z góry dziękuję
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Zamieniłeś kolejność kabli WN popraw i będzie ok
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Michal
Zarejestrowany: 30-11-2021
Skąd: Szczecin
Model: Ford mondeo mk3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2002
Postów: 13
|
![]()
Właśnie kable na pewno są w dobrej kolejności. Ciężko jest zamienić miejscami przecież to od razu widać. Nie wiem czy coś wspólnego z tym ma przeplywomierz lub sonda
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Jedno i drugie gra ważną rolę
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-03-2019
Model: mondeo mk3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2004
Postów: 413
|
![]()
chłopaki w tym silniku nie ma przepływomierza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sonda nie ma nic z tym wspólnego. Może przy gmeraniu urwałeś lub ułamałeś przewód od podciśnienia regulatora ciśnienia paliwa ??? Wygląda mi to na pompę paliwa może. Nie świeci ci się check engine ? jeśli nie to z zapłonem jest wszystko OK jak i mieszanką. Sprawdź jeszcze czy klapki kolektora ci się nie zacięły ( wyjmij przewód podciśnienia na pracującym silniku od gruchy sterującej ) I teraz może głupie ale warte sprawdzenia - wrzuć na luz i sprawdź czy możesz popchąć autko może złapał ci jakiś hamulec |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Michal
Zarejestrowany: 30-11-2021
Skąd: Szczecin
Model: Ford mondeo mk3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2002
Postów: 13
|
![]()
Właśnie co jakiś czas włącza mi się check engine A teraz już rzadziej ,powiedz mi gdzie mogę sprawdzić stan ciśnienia. Też właśnie myślałem o pompie paliwa .A czy związek może mieć hamulec ręczny ktory jak zaciagne to ledwo co trzyma ?
Bump: Zauważyłem też takie sytuacje ale tylko latem .Gdy przejechałem nim ze 100 km wlaczal mi się check engine, po 5-10 minutach dalszej jazdy ciężko było mi mu dać gazu na każdym biegu jakby się dławił,zaczął szarpać, obroty malaly niemal do zera i po chwili gasł.Gdy chciałem już dojechać na miejsce musiałem robić postoje po 15 -20 minut .Sytuacja tak powtarzała się co raz .Całkiem inaczej na zimnym silniku ,nic się nie działo, równe obroty bez stuków, póków itp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Zaczynam się skłaniać ku słabemu hamulcowi ręcznemu
![]() Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |