![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-02-2008
Model: fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 18
|
![]()
Witam,
Podczas małego przeglądu w moim mondeo 1.8TDCI 125km 2008 zaciekawił mnie pewien przewód, który znajduje się przy zaworze EGR, wygląda mi to na przewód podciśnieniowy. Wygląda jak by ktoś go ponacinał ucinaczkami, tylko w jakim celu ktoś to zrobił?? Po zauważeniu tego owinąłem go taśmą gdyż moje auto ma dziwne objawy. Na zimnym silniku auto chodzi dobrze przyspiesza i jest ciche, ale jak się rozgrzeje to na niskich obrotach (1500-1900) zaczyna głośno pracować(tak jak by zawory klekotały) przerywa i czuć szarpanie, no i przy ruszaniu z jedynki jak bym chciał w miarę zrywnie ruszyć to szarpnie i go muli. Zobaczę, czy to uszczelnienie tego przewodu pomoże. Wie ktoś może dlaczego ten przewód ktoś tak ponacinał i skąd takie objawy w moim aucie?? Zdjęcie w załączniku. Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez kllukasz ; 13-01-2014 o 09:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 10-01-2010
Skąd: Wrocław
Model: KUGA MK2 ST Line
Silnik: 2.0Tdci-200Km/450N
Rocznik: 2017
Postów: 1,115
|
![]()
Ja miałem coś takiego w focusie tylko przewód się ułamał i auto na starcie strasznie zamulało nie chciało jechać ( tak jakby turbinę ktoś zarabałGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)po naprawie wróciło wszystko do normy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]()
Jeśli to dotyczy samochodu który ma już 11 rok to bardziej był bym skłonny powiedzieć że to pęka ze starości , również miałem podobne w poprzednim samochodzie i wiem że to możliwe .
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 08-03-2014
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
![]()
Witam, właśnie mam podobny problem w Fokusie 1,8 tdci w trakcie odkręcania opaski na tej grubej rurze pod spodem w czasie niskiej temperatury ten cienki przewodzik powyżej mi strzelił przy samej gumeczce. Mam pytanie czy można to jakoś naprawić , nie mogę ściągnąć tego przewodu z gumkami. Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić i czy taki przewodzik podciśnieniowy można dokupić? Objawy po pęknięciu, to przy zwiększonych obrotach, przy jeździe na 5 biegu pojawia się info w kompie pokładowym awaria elementów silnika...
Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez kostmar ; 10-01-2016 o 13:05 |
![]() |
![]() |