Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-01-2016, 21:41   #1
Rus7y
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-06-2013
Skąd: Stalowa Wola
Model: Focus MK2 Lift
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2008
Postów: 3
Post Samochód czasem się nie uruchamia po etapie włączenia zapłonu. Traci "prąd".

Witam serdecznie!

Mam nadzieję, że nazwa tematu jest prawidłowa. Jeżeli nie, bardzo proszę o zwrócenie uwagi, ewentualnie wskazówkę jak poprawić (tak, czytałem regulaminGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)

Posiadam Focusa Mk2 Lift, 1.6 BENZ. Problem mój jest dość nietypowy, otóż : czasami są sytuacje, gdzie po etapie włączenia zapłonu i próby uruchomienia silnika, wszystko gaśnie. Auto nie reaguje w żaden sposób, traci napięcie. Głównie odpala normalnie, ale raz na powiedzmy kilkanaście razy mi się to przytrafia, i jest to naprawdę irytujące. Ciekawostką jest to, że kiedy otwieram maskę, ściągam plastikową pokrywę ochronną od akumulatora, to samochód nagle "zapika" kilka razy alarmem i auto odzyskuje napięcie. Podkreślę, że w żaden inny sposób nie działa, tylko zdjęcie pokrywy ochronnej od akumulatora. Kompletnie nie wiem co jest powodem. Spekulowałem, że wina może leżeć po stronie tego felernego alarmu, ale jak wspomniałem - nie mam pewności CO to może być.

Bardzo proszę o pomoc, będę wdzięczny za każdą odpowiedź!
Pozdrawiam!


Ostatnio edytowane przez Rus7y ; 26-01-2016 o 21:48 Powód: literówki
Rus7y jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2016, 21:53   #2
krzys1968
ford::expert
 
Avatar krzys1968
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 3,002
Domyślnie Odp: Samochód czasem się nie uruchamia po etapie włączenia zapłonu. Traci "prąd".

Zdejmi klemy przeczysc je oraz kabel przykrecony na kielichu amorka
krzys1968 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2016, 22:06   #3
Rus7y
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-06-2013
Skąd: Stalowa Wola
Model: Focus MK2 Lift
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2008
Postów: 3
Domyślnie Odp: Samochód czasem się nie uruchamia po etapie włączenia zapłonu. Traci "prąd".

Z samego rana wstanę wcześniej przed pracą i wyczyszczę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dam wówczas znak na dniach czy pomogło czy problem wciąż występuje. Dziękuję! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Rus7y jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2016, 22:25   #4
krzys1968
ford::expert
 
Avatar krzys1968
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 3,002
Domyślnie Odp: Samochód czasem się nie uruchamia po etapie włączenia zapłonu. Traci "prąd".

tylko kolejnosc zachowaj przy zdejmowaniu minus potem plus a przy zakladaniu plus potem minus
krzys1968 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2016, 09:44   #5
Tarmas
ford::advanced
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 01-05-2015
Skąd: Białystok
Model: Kuga MK2 FL / Fiesta MK7
Silnik: 2.0 TDCi 180 KM / 1.25 Pb 82 KM
Rocznik: 2017 / 2011
Postów: 466
Domyślnie Odp: Samochód czasem się nie uruchamia po etapie włączenia zapłonu. Traci "prąd".

Przeczyszczenie styków - niby głupia sprawa, a rozwiązuje połowę problemów z elektryką.

U mnie na przykład w czasie jazdy elektryka całkowicie zanikała na ułamek sekundy.

Błędy komputera pokazywały skoki napięcia poniżej 8V i powyżej 24V w układzie ESP. W opisie błedu informacja, że szczotki alternatora do wymiany.

Wyszczotkowałem porządnie styki, które opisał krzys1968, przesmarowałem smarem miedziowym i od tej pory samochód już nie sugeruje mi usterki alternatora Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Kuga 2.0 TDCi 180 KM manual MK2 FL ST-Line [Mica Shadow Black]
Ford Fiesta 1.25 Pb 82 KM manual MK7 pre-FL 4-d [Panther Black]
był Ford Focus 1.8 TDCi 115 KM manual MK2 FL Hatchback [Panther Black]
Tarmas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-01-2016, 16:29   #6
Rus7y
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-06-2013
Skąd: Stalowa Wola
Model: Focus MK2 Lift
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2008
Postów: 3
Domyślnie Odp: Samochód czasem się nie uruchamia po etapie włączenia zapłonu. Traci "prąd".

Przeczyszczenie styków oraz smar miedziowy załatwił problem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Temat do zamknięcia, dziękuję serdecznie za porady! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Rus7y jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.