![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 20-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
![]()
Witam
Proszę o podpowiedź gdzie w Warszawie znajdę warsztat (uczciwy, sprawdzony) który sprawdzi mi wtryski i pompę W.C. Pozbyłem się ostatnio DPF i od tego momentu mam problem z przybywaniem oleju w silniku. Myślę, że nie koniecznie jest to problem kiepskiego usunięcia DPF dla swojego spokoju chcę to sprawdzić i nie koniecznie usłyszeć, że mam wszystkie wtryski do roboty i pompę. Auto równo pracuje nie kopci nie przerywa mało pali. zauważyłem, że jak latam w dłuższe trasy stan oleju się nie zwiększa, tylko jak latam po mieście oleju przybywa i mam podwyższone wolne obroty. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-10-2015
Skąd: Z domu
Model: sharan
Silnik: auy
Rocznik: 2000
Postów: 247
|
![]()
u Podkowinskiego w Nadarzynie. ALe pompe to sobie sam sprawdzisz sprawdzajc cisnienie na szynie i pryz odpalaniu i pryz pracy jalowej i pod obciazeniem.
__________________
TDI by TUNE UP AUY 205 KM i 444Nm & ASZ 170 KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 19-10-2014
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Focus II FL Kombi, Focus II Kombi
Silnik: 2.0 tdci/136, 1.6 tdci/110
Rocznik: 2008, 2007
Postów: 136
|
![]()
Sprawdzi owszem sam, jeśli ma elma
Android |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 20-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
![]()
Raczej chodzi mi o sprawdzenie czy pompa nie cieknie, wyczytałem na forum, że jak puszczają uszczelki to potrafi mocno ropy dolewać do paliwa.
a poza Nadarzynem nie ma nic w Warszawie co by się nadawało ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 11-09-2015
Model: C-max titanium,fiesta mk7 ecoboost 100ps
Silnik: 1.8tdci,1.0 ecoboost
Rocznik: 2008,2014
Postów: 35
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-10-2015
Skąd: Z domu
Model: sharan
Silnik: auy
Rocznik: 2000
Postów: 247
|
![]()
art a ropa to nie paliwo. Na co chodzi w takim razie twoje auto? Sprawdzanei fesem to slaby sposób i to trzeba sobie w koncu powiedziec raz na zawsze. Owszemw ykaze problem z cewka, jakies miażdzące podwieszanie sie iglicy itp. Ale samego wtrysku i jakosci rozpyalania nie sprawdzisz zadnym fejsem. Stwierdzisz dawna smierc wtryskiwaczy a lyb prawie ich śmierć a nie to ze kuleją. DOlewajac oleju do 2T porawisz parametry wtryskiwaczy weic jakei to sprawdzenie.
__________________
TDI by TUNE UP AUY 205 KM i 444Nm & ASZ 170 KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 20-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
![]()
GTB20
Pisząc "ropa" mam namyśli olej napędowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wiem, że żadnym programem nie sprawdzę w 100% poprawnego działania pompy czy wtrysków dla tego szukam warsztatu który by mi to sprawdził bo podejrzewam, że podnoszenie się stanu oleju silnikowego może być jakaś nieszczelność na pompie W.C. lub wtryskach. Jestem krótko po wycięciu DPF i chcę dla swojego spokoju chcę sprawdzić i wyeliminować możliwe przyczyny dostawania się ON do oleju silnikowego, a chcę ominąć warsztat który skorzysta z okazji i stwierdzi że mam co najmniej połowę wtrysków do wymiany czy pompę. |
![]() |
![]() |