![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-10-2014
Model: Focus MKII
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 252
|
![]()
Witajcie
Dzisiaj zapalił mi się Check więc wrzuciłempodpiołem elma i Forscan wywalił takie błędy: ===PCM DTC P0073:00-2F=== Kod: P0073 - Wysoka wartość sygnału wejściowego w obwodzie czujnika AAT Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P0073:00-2F=== ===C-CM DTC U0418:86-2E=== Kod: U0418 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego układem hamulcowym A Dodatkowe symptomy usterki: - Nieprawidłowy sygnał Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł układu kontroli prędkości Zamrożone ramki : -GLOBTIM: 141582870 s - Globalny czas rzeczywisty ===END C-CM DTC U0418:86-2E=== ===PSCM DTC U0415:00-0A=== Kod: U0415 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego ABS Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterujący układem wspomagania kierownicy Zamrożone ramki : -STEER_FEEL: Comfort - Status personalizacji układu kierowniczego -SW_ANGLE: 0.00 ° - Kąt obrotu kierownicy -ODOMETER: 114720.0 km - Całkowity (przebyty) dystans -MOD_SUP_V: 14.20 V - Napięcie zasilania modułu -PSCM_INT_TEMP: 28 °C - Temperatura wewnętrzna PSCM -EPAS_MOTOR_CUR: 0.00 A - Prąd silniczka EPAS -VSS: 0.0 km/h - Prędkość pojazdu ===END PSCM DTC U0415:00-0A=== Pierwszy błąd nie jest raczej problemem, trzeba wymienić AAT, ale martwią mnie dwa następne. Przeglądając forum nie natrafiłem na rozwiązanie ani konkretną pomoc. Czytając zagraniczne posty błąd U0415 może odnosić się do przekładni kierowniczej. Czy jest ktoś w stanie coś zasugerować lub spotkał się z takimi błędami?. Z autem się nic złego nie dzieje, poza tymi błędami.
__________________
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez SRS ; 29-04-2018 o 15:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 06-01-2013
Skąd: Lubartów
Model: escort cabrio
Silnik: 2.0 n7a @ 2.3 y7b
Rocznik: 1991
Postów: 781
|
![]()
Sam abs nie ma bledow?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
![]()
mam dokladnie takie same bledy w monim mk4,
pojawia sie chwilowy blad komunikacji, ogolnie brak jakichkolwiek objawow, sporadycznie pojawiaja sie te bledy, w moim przypadku obstawiam problem z masa lub slaby aku (ma juz kilka lat) i podczas odpalania ma spadki napiecia przez co czujniki moga wariowac |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
![]()
do sprawdzenia aku, wtyczka przy pompie ABS, punkty masowe
u mnie pojawia sie gdy zgasnie mi auto (przez czesta zmiane aut zdarza mi sie zdusic silnik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-10-2014
Model: Focus MKII
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 252
|
![]() Cytat:
Gdzie w Fuzji jest pompa ABS? o ile pamięć nie zawodzi jest to prawy kielich czyli strona pasażera ?.
__________________
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez mik99 ; 06-05-2018 o 21:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
Od strony kierowcy za akumulatorem o ile sie nie mylę. Dało się dojść od czego jest ten U0415, u mnie też sie niestety pojawia.
Ostatnio edytowane przez steell ; 15-06-2018 o 13:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-10-2014
Model: Focus MKII
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 252
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
Wymieniałeś czujnik, lub czyściłeś styki czujnika? Ja mam jak pisałem U0415 bardzo niekonkretny błąd. Zastanawiam sie czy nie nie jest spowodowany tym że podłączyłem z tyłu dodatkowe lampy led w dokładkę zderzaka, słyszę, że trochę sieją w radiu.
Ostatnio edytowane przez steell ; 20-07-2018 o 14:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|