![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 26-01-2010
Skąd: okolice Wawy
Model: cmax II
Silnik: 1600 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Witam wszystkich forumowiczów!
Jest to mój pierwszy zapis na forum więc proszę o wyrozumiałość jeśli piszę nie zgodnie z panującymi tu zasadami. Jestem posiadaczem FF mkII z silnikiem benz.1.6 ok 105 kM. Od jakiegoś czasu przepala mi się bezpiecznik o numerze f35. Z instrukcji wynika że jest to bezpiecznik odpowiedzialny za pewną grupę czujników silnika oraz wszelkie urządzenia elektromagnetyczne. Najgorsze jest to że przez ten bezpiecznik przechodzi prąd do cewki klimy co przy tych upałach to trochę utrudnia korzystanie z auta. Byłem z tym na diagnostyce i wykasowano mi błędy oraz wymieniono bezpiecznik, niestety usterka powróciła i jest już nie do usunięcia poprzez wymianę bezpiecznika. Czy ktoś z forumowiczów może mi podpowiedzieć co z tym zrobić? czy czeka mnie wyłącznie wizyta w servisie czy może da się to usunąć w jakimś zwykłym zakładzie elektromechanicznym? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Michał. Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 11-08-2010 o 01:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 27-11-2008
Postów: 542
|
![]()
na tym bezpieczniku ma zasilanie; przepływomierz; czujnik wspomagania ;zawór spustu par paliwa, klime można wykluczyć gdyż on zasila cewkę przekaźnika klimy ,sprawdż wiązkę czy niema przetarć newralgiczny punkt jest w okolicy bagnetu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-03-2021
Model: focus mk2
Silnik: 1.6 Ti 115km
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
pali cały czas bezpiecznik 35 w skrzynce z bezpiecznikami kolo silnika jakies porady co to moze być.
wywala błędy niski obwod grzałki termostatu niski obwod przeplywomierza uszkodzony przekaznik klimy Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 930
|
![]()
sprawdź w tabeli bezpieczników za co on odpowiada - mamy to zrobić za Ciebie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-03-2021
Model: focus mk2
Silnik: 1.6 Ti 115km
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
sprawdzone jednakże zbyt ogolnikowo jest napisane a chcialbym wiedziec ktore elementy dokladnie sprawdzić
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,408
|
![]()
A co jest napisane?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 930
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-03-2021
Model: focus mk2
Silnik: 1.6 Ti 115km
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]()
bezpiecznik 35 - Moduł sterowania zespołem napędowym PCM, zawory, elektrozawory*(wszystkie wersje oprócz Focus ST)
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,408
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-03-2021
Model: focus mk2
Silnik: 1.6 Ti 115km
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |