![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: pawel
Zarejestrowany: 16-10-2015
Skąd: dzialdowo
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
![]()
Witam... Otóż mam taki problem mam pewne luzy na tulejce. Przeglądałem poradnik sam naprawiam i nie znalazłem informacji na temat nazwy owej tulejki czy czegoś co tam jest, także wklejam na forum zrzut z poradnika "sam naprawiam" z zaznaczonym miejscem gdzie występuje luz i prosiłbym o sprecyzowanie nazwy przedmiotu, który musze wymienić, żeby stuki zniknęły raz na zawsze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez grzes12311 ; 17-04-2016 o 20:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
Jesteś optymistą, jeżeli sądzisz że po wymianie tulejki luzy znikną raz na zawsze. Jak wymienisz tulejkę co nie jest łatwe, to skasuje się luz na tej tulejce, a zaraz pojawi w innym miejscu przekładni.
Tylko wymiana całej maglownicy na regenerowaną w specjalistycznym zakładzie, może na 5 lat zanikną luzy i odgłosy. Pomyśl, czy nie lepiej jeżdzić z tym luzem, niż kasować. Bo pewnie na bezpieczeństwo jazdy on nie wpływa. |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
jak nie cieknie to jeździć jeździć jeździć
a jak kolega wyżej pisze - tylko pełna regeneracja bo takie zabiegi to szkoda czasu i nerwów |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: pawel
Zarejestrowany: 16-10-2015
Skąd: dzialdowo
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
![]()
Nie jest to jakies strasznie uciążliwe. Tylko podczas skrętu słychać stuki przez luz w tym miejscu. Czyli mówicie, że lepiej jet to zostawić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
guma , luz przekładni |
|
|